دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
23 مرداد 1394 - 11:55

رودولفو لوئیز: برای معجزه کردن نه عصایی داریم و نه جادوگر/ ایران بازیکنانی دارد که هر لحظه می‌توانند کیفیت خود را در قالب تیم بالا ببرند

مربی تیم فوتبال تراکتورسازی گفت: تیم‌های ایرانی واقعا غیر قابل پیش‌بینی هستند به همین دلیل قول قهرمانی در چنین وضعی اصلا درست نیست
کد خبر : 32997

کمک تونی اولیویرا سرمربی تیم فوتبال تراکتور سازی تبریز در مصاحبه با خبرنگار ورزشی آنا در تبریز درباره شرایط تراکتور و دو بازی ابتدای لیگ پانزدهم و همچنین شرایط بازیکنان جذب‌شده این تیم صحبت کرد .



* به نظر شما ترکیب تراکتور برای فصل حاضر رقابت‌ها، ترکیبی همگون است؟


- بازیکنانی که به تراکتور آمده‌اند با کیفیت هستند که از تیم‌های باکیفیت به جمع بازیکنان ما اضافه شدند، مهره‌های کارآمد که قبلا در تیم‌های خودشان ثابت کرده‌اند که بازیکنان خوبی هستند. اگر بگویم همگی این بازیکنان واقعا خوب و حرفه‌ای تمرین می‌کنند حرف نسنجیده‌ای نگفتم، هر کدام از آنها در تمرینات خوب هستند و من فکر می‌کنم آنها در کنار هم تیمی بزرگ را در غالب نام تراکتور تشکیل دهند.


*تراکتور امسال با از دست دادن تیموریان که بازیکن بزرگی محسوب می‌شد دچار مشکل نمی‌‌شود؟


-بدون تردید بازیکنی که شما نام بردید یکی از بهترین بازیکنان ایران است، آندو کیفیت بالایی دارد، بسیار رفتار حرفه‌ای دارد و کارش را بلد است اما به هر حال آندو تیموریان از تیم ما جدا شده است. من فکر می کنم بازیکنان جذب‌شده همانند این بازیکن بزرگ رفتار حرفه‌ای دارند و خوب بازی می‌کنند، گرچه بودن آندو تیموریان برای هر تیمی نعمت بزرگی است.


*تراکتور در این فصل بازیکنان خارجی خوبی جذب کرده است نظر شما در مورد آنها چیست؟


- از چهار بازیکن خوب و با کیفیت خارجی هم در ترکیب خود بهره می‌بریم، کارلوس در خط دفاعی واقعا کیفیت خود را در دو بازی گذشته نشان داده، سزار جنگنده و بازی‌ساز خوبی است. آیان رامزی هم در بازی برابر گسترش نشان داد چه کیفیت خوبی دارد البته حمزه به تازگی به جمع ما پیوسته است و زمان لازم برای درخشش در تراکتور به او نرسیده است اما او هم کیفیت خوبی دارد.


*شما تراکتور را در دو بازی گذشته چگونه عرض یابی می کنید؟


- تراکتور پتانسیل زیادی دارد که به مرور زمان باید این پتانسیل شکوفا شود، در برابر نفت تهران دیدید که ما با چه تیم با کیفیتی بازی کردیم، گرچه اعتقاد دارم می توانستیم در آن بازی پیروز شویم اما نفت یکی از 8 تیم پایانی رقابت‌های قهرمانی آسیاست و این تیم بازی خوبی را مقابل ما انجام داد. در برابر گسترش که تیم با بنیه خوبی است با سه گل پیروز میدان شدیم و این شروع کار تیم تراکتور در فصلی است که به اعتقاد من بسیار هیجانی تر از فصل گذشته خواهد بود که ما کاپ قهرمانی را در زمین رها کردیم، تراکتور نیاز به زمان برای رسیدن به ایده‌های‌مان دارد.


*تونی اعتقاد دارد نمی توان قول قهرمانی داد، شما هم چنین نظری دارید؟


-تونی وقتی چنین حرفی می زند که در عقبه این حرف تجربه بازیکن بزرگ و مربی بزرگ خوابیده است. ما برای معجزه کردن نه عصایی داریم و نه جادوگر . معجزه را بازیکنان با تمرین و تلاش رقم می‌زنند و ما هم درکنار آنها برای رقم زدن معجزه کار و کار می کنیم، تونی تنها راه رسیدن به موفقیت را کار کردن می‌داند که من هم به این موضوع اعتقاد دارم.


*به نظر شما در لیگ پانزدهم چه تیم‌های در کورس قهرمانی خواهند بود؟


- تیم های ایرانی واقعا غیر قابل پیش‌بینی هستند، ایران بازیکنانی دارد که هر لحظه می توانند کیفیت خود را در قالب یک تیم بالا ببرند و تیم خود را بالا بکشند، ذوب آهن فصل گذشته را ببینید، آنها آنقدر فوق العاده کار کردند که باورش سخت بود و من فکر می کنم رقابت‌های لیگ برتر غیر قابل پیش‌بینی است و نمی توان زیاد در مورد مدعیان آنها به اتفاق نظر رسید اما می توانم این را بگویم تراکتور توان بالایی برای مدعی بودن دارد.


انتهای پیام/

برچسب ها: تراکتور تونی مربی
ارسال نظر
هلدینگ شایسته