دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 18:37

مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت برگزار می‌شود

جلسه هماهنگی و برنامه‌ریزی ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور برگزار شد.
کد خبر : 329885
IMG-20181126-WA0000.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از مفدا، در این جلسه که با حضور جمعی از اعضای انجمن فوتبال وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برگزار شد، حاضرین در نشست درباره هر چه‌بهتر برگزار شدن ششمین دوره رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی بحث و تبادل‌نظر کردند و با ارائه تصمیمات و راهکاری لازم و همفکری باهم، در خصوص برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی، به گفت‌وگو نشستند.


مهدی مقدم‌منش، رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت در این نشست بر لزوم هرچه بهتر برگزارشدن این دوره از مسابقات تأکید کرد و گفت: رقابت‌های فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، امسال ششمین سال برگزاری خود را تجربه می‌کند و ما تلاش داریم با اخذ تصمیمات لازم، در راستای برگزاری این رویداد بزرگ ورزشی تلاش کنیم.


وی خاطرنشان کرد: ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر وزارت بهداشت امسال نیز همانند سال‌های گذشته به مناسبت گرامیداشت چهلمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی در ایام دهه مبارک فجر در مجتمع فرهنگی، ورزشی و رفاهی خزر آباد ساری برگزار خواهد شد که البته هنوز تعداد تیم‌های قطعی حاضر در این مسابقات مشخص نشده است اما پیش‌بینی می‌شود امسال نیز همانند دوره قبل، این مسابقات از استقبال چشمگیری مواجه شود.


رئیس اداره ورزش‌های قهرمانی وزارت بهداشت یادآور شد: پنجمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور گرامیداشت دهه مبارک فجر، سال گذشته بهمن‌ماه در خزر آباد ساری با حضور ۵۲ تیم از دانشگاه‌های مختلف برگزار شد که در پایان این دوره از پیکارها تیم فوتسال دانشگاه علوم پزشکی بقیه‌الله عنوان قهرمانی را کسب کرد و تیم‌های ارتش و لرستان به ترتیب دوم و سوم شدند و هرمزگان و بندرعباس رتبه‌های چهارم و پنجم را از آن خود کردند.


مقدم‌منش افزود: در دوره گذشته مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی که در روزهای ۱۲ تا ۲۱ بهمن‌ماه سال ۹۶ در خزر آباد برگزار شد، تیم‌های حاضر در مسابقات در قالب ۱۶ گروه با یکدیگر به رقابت پرداختند که این مسابقات از کیفیت خوبی برخوردار بود.


در نشست امروز اعضای انجمن فوتبال وزارت بهداشت در خصوص چگونگی برگزاری ششمین دوره مسابقات فوتسال قهرمانی دانشجویان پسر دانشگاه‌های علوم پزشکی، سهمیه حضور تیم‌ها در این مسابقات، قوانین و مقررات فنی، بحث و تبادل‌نظر انجام دادند  و تصمیمات لازم جهت برگزاری هر چه مطلوب‌تر این دوره از مسابقات از سوی حاضران در نشست اتخاذ شد.


در این جلسه ضمن تدوین مقررات فنی مسابقات فوتسال، موارد ذیل مقرر شد: بازیکنان ۱۶ تیم فوتبال شرکت‌کننده در المپیاد قهرمانی تبریز (تابستان ۹۷) حق شرکت در مسابقات فوتسال قهرمانی سال جاری (بهمن ۹۷) را ندارند.


 اسامی ۱۶ تیم عبارت‌اند از: تبریز، کرمان، شیراز، اصفهان، همدان، تهران، فسا، کرمانشاه، اهواز، قم، مازندران، گلستان، شهید بهشتی، قزوین، ایران و مشهد


دانشجویان شرکت‌کننده در مسابقات فوتسال سال جاری (بهمن‌ماه ۹۷) می‌توانند در مسابقات فوتبال ورودی المپیاد ۹۹ که تا آبان یا آذر سال ۹۸ برگزار می‌شود، شرکت کنند.


دانشجویان چهار تیمی که سهمیه مسابقات فوتبال المپیاد سال ۹۹ را از مسابقات ورودی سال ۹۸ دریافت می‌کنند، حق شرکت در مسابقات فوتسال سال ۹۸ را ندارند.


دانشجویان ۱۶ تیم فوتبال شرکت‌کننده در المپیاد تبریز (تابستان ۹۷) می‌توانند فقط در یکی از رویدادهای (مسابقات فوتسال ۹۸ و یا فوتبال المپیاد ۹۹) شرکت کنند.


انتهای پیام/4107/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته