دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس دانشگاه آزاد بروجن:

نشریات دانشجویی در تکامل بعد فرهنگی جامعه‌ نقش محوری دارند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد بروجن گفت: نشریات نقش ویژه‌ای در بالابردن آگاهی‌های جامعه بر عهده دارند و جامعه را در مسیر رشد همه‌جانبه یاری می‌کنند.
کد خبر : 329808
d14b2926-cf0a-4bf0-ad16-b956c0fe18e4.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از بروجن، احمد بهرامی با تشکر از حرکت زیبنده دانشگاه آزاد اسلامی برای حمایت همه‌جانبه از نشریات دانشجویی و برگزاری جشنواره سراسری نشریات گفت: دانشگاه آزاد اسلامی نقش به‌سزایی در افزایش کمی و کیفی نشریات دانشجویی در نظام اسلامی دارد.


وی افزود: نشریات نقش ویژه‌ای در بالابردن آگاهی‌های جامعه بر عهده دارند و جامعه را در مسیر رشد همه جانبه یاری می‌کنند. بنابراین توسعه کشورها نیازمند آگاه‌سازی و آموزش افکار عمومی است و بر این اساس رسانه‌های دانشجویی به عنوان یک بستر مناسب برای فعالیت دانشجویان دارای دغدغه، نقش بسیار مهمی در ارتقای فرهنگی و  آگاهی اجتماعی و ایجاد حس مشارکت و مسئولیت‌پذیری بین دانشجویان و دانشگاهیان دارند.


رئیس واحد بروجن با بیان اینکه نشریات دانشجویی در فضای دانشگاه کارکرد نقادانه دارند، افزود: این نشریات می‌توانند فضای فرهنگی و اجتماعی دانشگاه را مورد نقد قرار داده و مسئولان را نسبت به مسائل موجود در فضای فرهنگی دانشگاه حساس کنند؛ البته ایجاد فضای با نشاط و امید در دانشجویان و جذب علاقه‌مندان به فعالیت‌های فرهنگی از دیگر نتایج رونق فضای رسانه‌ای در دانشگاه است.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته