دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
فرح‌مرزی:

تماشاگران «ماداگاسکار» را پسندیدند

کارگردان ماداگاسکار گفت: از این نمایش استقبال خوبی شده و تماشاگران از تماشاگر حرفه‌ای تئاتر تا تماشاگر سینمایی، کار را دوست داشتند و پسندیدند.
کد خبر : 329793
7Q8A7603.jpg

نوید فرح‌مرزی در گفتگو با خبرنگار حوزه تئاتر گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، درباره استقبال از تئاتر ماداگاسکار اظهار کرد: از این نمایش استقبال خوبی شده است و تلاش چهار جوان در این تئاتر باعث شده که همه تماشاگران از تماشاگر حرفه‌ای تئاتر تا تماشاگر سینمایی تا هر قشری از جامعه کار را دوست داشته باشند.


نمایش ماداگاسکار


کارگردان نمایش ماداگاسکار با بیان اینکه لحظات طنز و فضای مفرحی در این نمایش وجود دارد، افزود: داستان این کار درباره چهار جوان جویای نام است که تجربیات کوچکی داشتند و رفته رفته با هر تجربه بزرگ‌تر می‌شوند. بچه‌ها نقش‌های خود را به خوبی ایفا می‌کنند.


نمایش ماداگاسکار


وی با بیان اینکه ماداگاسکار روزهای پایانی اجرا را در عمارت نمایشی نوفل‌لوشاتو دارد، گفت:‌ این نمایش در 20 اجرا به روی صحنه می‌رود که هم شرایط و هم امکان تمدیدش وجود دارد، اما چون بر این باورم که تکرار تکرار مناسب نیست، به همین خاطر با فاصله و شیوه‌ای دیگر آن را به روی صحنه خواهم برد.


فرح‌مرزی با بیان اینکه این اجرا از 20 آبان تا 10 آذر ماه روی صحنه است، گفت: اگر کار تمدید نشد، کار جدیدم که یک کاری از نوشته داریاپو با نام پیک‌نیک در میدان جنگ را به روی صحنه خواهم برد ضمن اینکه می‌خواهم شیوه فرنگی آن را بسازم.


نمایش ماداگاسکار


در این نمایش که سبکی سورئال دارد نریمان حیدری، امیرمحمد قیامی، محمدحسین شهریاری، فرشید حاجیان، ثمر امین‌پور بازی کرده‌اند.


ماداگاسکار سومین کارگردانی تئاتر نوید فرح‌مرزی بعد از «خانه دلقک کجاست» و «کارت دعوتی برای افتتاحیه من» است.


انتهای پیام/4072/4046/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته