دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 13:35
نصیرزاده تشریح کرد؛

خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج در دانشگاه آزاد

فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی گفت: برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج امسال با خلاقیت و نوآوری از سوی برگزارکنندگان همراه بود.
کد خبر : 329726

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی دانشگاه آزاد اسلامی، حسین نصیرزاده در تشریح برنامه‌های هفته بسیج، گفت: بسیج کارکنان امسال به مناسبت هفته بسیج اقدام به اجرای برنامه‌های متنوع فرهنگی با رویکرد بصیرت‌افزایی کرده است.


وی افزود: همچنین خلاقیت و نوآوری در برنامه‌های گرامیداشت هفته بسیج با خدمت‌رسانی و ارائه خدمات رایگان و ویژه به کارکنان دانشگاه همراه بود.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی با بیان اینکه ارائه خدمات بهداشتی و سلامت تأثیر مهمی در روح و روان کارکنان دانشگاه دارد، افزود: کارشناسان بهداشت، تغذیه، مامایی، سلامت و تندرستی در سازمان مرکزی و واحدهای دانشگاهی مستقر شدند و خدمات خود را به‌صورت رایگان به کارکنان ارائه می‌دهند.


نصیرزاده ادامه داد: همچنین تیم بینایی‌سنجی با هدف سنجش بینایی کارکنان و ارائه خدمات چشم پزشکی نیز مستقر بود که با استقبال کارکنان روبه‌رو شد.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی، اظهار کرد: همچنین کارکنان می‌توانند از خدمات تیم عکاسی حرفه‌ای که به‌صورت رایگان عکس‌های پرسنلی ارائه می‌دهد، بهره‌مند شوند.


وی با بیان اینکه گروهی نیز از سازمان انتقال خون ایران به‌منظور اهدای خون کارکنان در سازمان مرکزی دانشگاه آزاد اسلامی مستقر شده‌اند، خاطرنشان کرد: اهدای خون علاوه بر اجر و ثواب معنوی در بهبود سلامت قلب و عروق و کاهش وزن بسیار مؤثر است.


نصیرزاده همچنین به برپایی نمایشگاهی از دستاوردهای بسیجیان در دانشگاه آزاد اسلامی اشاره و تصریح کرد: در این نمایشگاه دستاوردهای مختلف بسیجیان در حوزه‌های مختلف دفاعی، جهادی، خدماتی، علمی و ... به نمایش گذاشته شده است.


وی ادامه داد: برگزاری مسابقات فرهنگی، نشست‌های تخصصی، کرسی‌های آزاداندیشی، و ... از دیگر برنامه‌های دانشگاه آزاد اسلامی به مناسبت گرامیداشت هفته بسیج بود.


فرمانده مرکز مقاومت بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی در پایان با تأکید بر اینکه تفکر بسیجی سرمنشأ تحولات عظیمی در عرصه‌های سیاسی، اجتماعی، اقتصادی و ... است، گفت: مسلماً در تفکر بسیجی اهداف والا و بلند است و نیروی انسانی با به‌کارگیری اراده پولادین در راه رشد و توسعه همه‌جانبه کشور گام برمی‌دارد.


انتهای پیام/4040/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته