دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 13:09

اعلام نحوه برگزاری رقابت‌های انتخابی تیم ملی آب‌های آرام

مسابقات قهرمانی کشور آب‌های آرام در بخش مردان و زنان نیمه دوم آذرماه در دریاچه آزادی برگزار می‌شود.
کد خبر : 329712
Lig-W01_(6)_12082.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از سایت فدراسیون قایقرانی، مسابقات قهرمانی کشور و انتخابی تیم ملی آب‌های آرام 19 تا 21 آذرماه در بخش بانوان و 28 تا 29 آذرماه در بخش مردان برگزار خواهد شد.


این رقابت‌ها در بخش بانوان در رده سنی بزرگسالان و جوانان برگزار می‌شود اما با توجه به برگزاری مسابقات جوانان مردان در بوشهر، رقابت‌های بخش مردان در رده سنی بزرگسالان انجام خواهد شد. حداقل سن ورزشکاران شرکت کننده در مسابقات 15 سال اعلام شده است.


تیم‌های اعزامی در بخش بانوان 10 نفر در بخش بزرگسالان شامل 7 ورزشکار کایاک و سه ورزشکار کانو و در بخش جوانان متولدین 1379 تا 1382 متشکل از 10 نفر شامل 7 ورزشکار کایاک و سه ورزشکار کانو خواهد بود.


در بخش مردان نیز تیم‌های اعزامی رده سنی بزرگسالان می‌بایست متشکل از 10 ورزشکار شامل 7 ورزشکار کایاک و سه ورزشکار کانو باشند.


در مسابقات قهرمانی کشور هر ورزشکار مجاز به شرکت در یک رده سنی است و هر استان می‌تواند یک قایق در هر رویداد شرکت دهد. رده‌بندی تیم‌ها نیز بر اساس امتیازات کسب شده در هر رده سنی انجام می‌شود. 


مسابقات در مواد المپیکی انجام می‌شود. قایقرانان در بخش مردان بزرگسالان در مواد کایاک یک‌نفره 1000 متر، کایاک دونفره 1000 متر، کایاک چهارنفره 500 متر، کایاک یک‌نفره 200 متر، کانوی یک‌نفره 1000 متر و کانوی دونفره 1000 متر و در بخش بانوان در رده سنی بزرگسالان و جوانان در مواد کایاک یک‌نفره 500 متر ، کایاک دونفره 500 متر، کایاک چهارنفره 500 متر، کایاک یک‌نفره 200 متر، کانوی یک‌نفره 200 متر و کانوی دونفره 500 متر رقابت خواهند کرد.


هم‌زمان با برگزاری مسابقات تست دوپینگ از ورزشکاران به عمل خواهد آمد و در صورت مثبت بودن تست محرومیت شامل ورزشکار و مربی است.


هم‌زمان با برگزاری مسابقات قهرمانی کشور تست انتخابی تیم ملی با شرایطی که از سوی کمیته آب‌های آرام اعلام شده در مواد تک‌نفره انجام خواهد شد. ملاک انتخاب ورزشکاران تیم ملی حضور در تست انتخابی است.


هیأت‌های قایقرانی باتوجه به نتایج سال گذشته مسابقات قهرمانی کشور می‌توانند در قایق‌های یک‌نفره کایاک و کانو در تست شرکت کنند. استان‌های اول تا سوم بخش بانوان و مردان مسابقات قهرمانی کشور سال گذشته مجاز به شرکت دادن 4 ورزشکار در هر ماده در تست انتخابی هستند و بقیه استان‌ها می‌توانند حداکثر سه ورزشکار در هر ماده تست شرکت دهند.


هیأت‌های قایقرانی تا 14 آذرماه مهلت دارند تا اسامی ورزشکاران به همراه ارنج تیم را به فدراسیون اعلام کنند.


انتهای پیام/4048/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته