دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 10:59

آغاز رقابت‌های لیگ کشتی بانوان

فصل سوم رقابت‌های لیگ کشتی کلاسیک بانوان روز هفتم دی برگزار خواهد شد.
کد خبر : 329650

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از فدراسیون کشتی، فصل سوم رقابت‌های لیگ کشتی کلاسیک بانوان روز هفتم دی در خانه کشتی برگزار می‌شود. اوزان و شرایط شرکت در مسابقات به این شرح است:


۱- مسابقات رشته کشتی کلاسیک بانوان در اوزان ۷۵-۷۰-۶۵-۶۰-۵۵-۵۰ کیلوگرم و براساس طرح مصوب لیگ کشتی کلاسیک بانوان انجام خواهد شد. (وزن‌کشی رقابت‌ها با حضور کلیه تیم‌ها و کشتی‌گیران خواهد بود.)


۲ - کشتی‌گیران متولد ( ۱۰/۱۰/۱۳۷۹ لغایت۱۰/۱۰/۱۳۷۴ – ۱۸ الی ۲۳ سال ) بر اساس جدول بالا مجاز به شرکت در این مسابقات است ارائه اصل شناسنامه عکس دار- کارت ملی-کارت بیمه ورزشی سال ۱۳۹۷- کارت‌ملی کشتی سال ۱۳۹۷ معرفی‌نامه و رضایت نامه از هیأت‌کشتی استان مربوطه از سوی هر کشتی‌گیر الزامی است.


۳ - هر تیم باشگاهی می‌تواند حداقل ۶ و حداکثر ۱۲ کشتی‌گیر ( معرفی یک کشتی‌گیر در هر وزن الزامی است ) همچنین حداقل دو و حداکثر چهار مربی و یک سرپرست واجد شرایط را به کمیته لیگ فدراسیون‌کشتی جهت اخذ ID کارت و شرکت در مسابقات، از طریق هیأت کشتی استان ذیربط معرفی نماید.


۴-هر تیم در فصل سوم می‌تواند حداکثر دو کشتی‌گیر را با رعایت ضوابط جدول بالا تغییر داده و جایگزین کند.


۵- تعداد باشگاه‌های معرفی شده از سوی هر استان در رقابت باشگاهی محدودیتی ندارد.


۶- حداقل تعداد باشگاه‌های کشتی شرکت‌کننده در هر رقابت باشگاهی در هر فصل، چهار تیم خواهد بود.


۷- رقابت میان باشگاه‌های لیگ‌کشتی در هر دوره بر مبنای قرعه‌کشی بوده و تعداد تیم‌های متقاضی مشروط بر اینکه بیش از پنج تیم باشند در قالب دو گروه رقابت خواهند کرد.


تبصره ۱: هر کشتی‌گیر در وزنی که وزن‌کشی نموده است، می‌تواند کشتی بگیرد و استفاده از یک کشتی‌گیر در دو وزن در هر مسابقه ممنوع خواهد بود.


تبصره ۲: شرکت کشتی‌گیران ذخیره در یک وزن بالاتر‌، تا زمانی که در وزن قانونی خود در دیدارهای مقدماتی هر فصل کشتی نگرفته باشد‌، بلامانع خواهد بود.


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

برچسب ها: ورزش آنا
ارسال نظر
قالیشویی ادیب