دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1394 - 12:04
همراه با مسابقات تیمی دانشگاه آزاد اسلامی/187

آذربایجان غربی، تهران و خراسان شمالی، تیم‌های بی‌شکست دسته سه بسکتبال دانشجویان پسر دانشگاه آزاد

تیم‌های آذربایجان شرقی، زنجان، آذربایجان غربی، خراسان شمالی و تهران در سومین روز مسابقات بسکتبال دسته سه دانشجویان پسر دانشگاه آزاد اسلامی بر رقیبان خود پیروز شدند.
کد خبر : 32964

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، تیم تهران که در دو بازی قبل خود پیروز شده بود توانست بر سیستان و بلوچستان با نتیجه 59 بر 24 پیروز شود.


آذربایجان غربی دیگر تیمی که در دو بازی قبل پیروز شده بود برای سومین پیروزی یزد را از پیش رو برداشت. آذربایجانی‌ها با نتیجه 75 بر 45 بر حریف پیروز شدند و آذربایجان شرقی هم توانست در روز سوم مسابقات 57 بر 41 از سد ایلام بگذرد. با این باخت ایلامی‌ها سومین باخت پیاپی را در کارنامه خود ثبت شده دیدند.


خراسان شمالی که در روز اول مسابقات استراحت داشت نیز با نتیجه 85 بر 62 بوشهر را شکست داد تا با ثبت دومین پیروزی پیاپی خود را به عنوان مدعی معرفی کند. زنجانی‌ها هم که یک پیروزی و یک شکست را در کارنامه داشتند برای خارج نشدن از جمع رقبا تیم بسکتبال خراسان رضوی را با نتیجه 68 بر 65 در سومین دیدار از پیش رو برداشتند.


به این ترتیب و در پایان سومین روز مسابقات، تیم های تهران و آذربایجان غربی با کسب سه پیروزی پیاپی به عنوان مدعیان اصلی صعود خود را معرفی کردند.


رئیس انجمن بسکتبال دانشگاه آزاد اسلامی در گفتگو با آنا، با ابراز رضایت از میزبانی سمنان گفت: مسابقات در حد بسیار مطلوبی در جریان است و میزبان به خوبی از عهده برگزاری مسابقات بر آمده است.


عاشور گل محمدی تاکید کرد: سطح فنی مسابقات در حد مطلوبی است و امیدواریم از جمع ورزشکاران حاضر بتوانیم دانشجویان مستعد را برای تیم حرفه‌ای دانشگاه گلچین کنیم.


وی در پایان از دکتر بهادری رئیس دانشگاه آزاد اسلامی سمنان، دکتر سلطانی‌فر معاون دانشجویی این واحد و حوزه تربیت بدنی دانشگاه آزاد اسلامی واحد سمنان برای میزبانی مسابقات تقدیر و تشکر کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته