دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 09:20
استاندار مرکزی:

صادرات استان مركزی 12 درصد افزايش يافت

استاندار مرکزی گفت: صادرات این استان در هشت ماه گذشته امسال در مقایسه با مدت مشابه قبل 12 درصد افزایش یافته است.
کد خبر : 329594
5.jpg

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع رسانی استانداری مرکزی سیدعلی آقازاده  در نشست کارگروه توسعه صادرات استان مرکزی اظهار کرد: روند رو به رشد صادرات تا پایان سال ادامه دارد و امید است رکورد خوبی در فرصت‌های باقیمانده امسال زده شود.


وی بیان کرد: تعهد صادراتی این استان در سال جاری یک و نیم میلیارد دلار است که همه تلاش‌ها برای تحقق آن به‌کار گرفته شده است.


استاندار مرکزی ادامه داد: هفته آینده نمایشگاه صنعت در محل دائمی نمایشگاه‌های بین‌المللی استان مرکزی برگزار می‌شود که برای افتتاح این آیین، وزیر صنعت، معدن و تجارت دعوت شده است.


آقازاده عنوان کرد: در جریان سفر وزیر صنعت به استان مرکزی، نشست با صنعتگران و صادرکنندگان این استان نیز پیش‌بینی شده است.


خط هوایی مستقیم تهران - اراک و اراک - تهران راه‌اندازی می‌شود


وی اضافه کرد: خط هوایی مستقیم تهران - اراک و اراک - تهران نیز 12 آذرماه جاری توسط شرکت هواپیمایی هما راه‌اندازی می‌شود و قرار است که روزهای دوشنبه هر هفته چهار پرواز رفت و برگشت در صبح و عصر انجام شود.


آقازاده بیان کرد: برقراری این پرواز نقش مؤثری در رونق اقتصادی استان مرکزی دارد و صنعتگران و صادرکنندگان باید برنامه‌ها و دعوت از میهمانان خود به استان مرکزی را در این روز برنامه‌ریزی کنند.


استاندار مرکزی گفت: سفرهای خارجی متعددی برای افزایش تبادلات اقتصادی با کشورهای مختلف از استان مرکزی صورت گرفته و نیاز است که نتایج این سفرها در اقتصاد استان نمایان شود.


وی افزود: استان مرکزی در زمره پنج استان مهم کشور در بحث صادرات است و باید از همه فرصت‌ها در این راستا بهره‌گیری کرد.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته