دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

خادم: مبلغ واگذاری سرخابی‌ها به خزانه دولت واریز می‌شود/ یک ریال هم دستمان را نمی‌گیرد

معاون وزیر ورزش و جوانان در امور پارلمانی تاکید کرد مبلغ واگذاری سهام سرخابی‌ها به خزانه دولت واریز خواهد شد.
کد خبر : 3295

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا،‌ امیررضا خادم که امروز با محوریت بحث خصوصی‌سازی 2 باشگاه پرسپولیس و استقلال با رادیو ورزش گفت‌وگو کرد درباره آخرین وضعیت واگذاری سرخابی‌ها توضیحاتی ارائه داد.


امیررضا خادم گفت: موضوع خصوصی سازی پرسپولیس و استقلال طبق برنامه‌ریزی‌های انجام شده در حال انجام و مقرر است تا امور مربوط به واگذاری این دو تیم 27 بهمن صورت پذیرد.


وی ادامه داد: امیدوارم این موضوع هر چه زودتر به سرانجام برسد تا ما شاهد حضور بخش خصوصی و واگذاری 2 تیم دولتی باشیم و در نهایت سرخابی‌ها را به این بخش واگذار کنیم.


معاون وزیر ورزش در پاسخ به این سوال که آیا مبلغ واگذاری دو تیم به وزارت ورزش و جوانان تعلق خواهد گرفت یا خیر تاکید کرد: مبلغ واگذاری دو تیم به خزانه دولت واریز خواهد شد و حتی یک ریال نیز دست وزارت را نخواهد گرفت. البته مبلغی به عنوان تسویه با وزارت ورزش به این وزارتخانه عودت داده می‌شود اما در کل مبلغ واگذاری به حساب خزانه واریز می‌شود.


خادم گفت: البته مکاتبات و صحبت‌هایی را با دولت محترم انجام دادیم تا 100درصد مبلغ واگذاری به وزارت ورزش تعلق گیرد تا بتوانیم پروژه‌های نیمه تمام را کامل کنیم اما هنوز پاسخی در این زمینه دریافت نکرده‌ایم.


خادم عنوان کرد:‌ تمام بدهی 2 باشگاه به عهده دولت است و خریداران سرخابی 2 باشگاه صفر کیلومتر را بدون داشتن بدهی از سازمان خصوصی سازی تحویل خواهند گرفت.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته