دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 16:21
حشمتیان:

اظهارات ظریف گواه بر وجود ناهماهنگی درون دولت است

نایب‌رئیس اول خانه احزاب ایران گفت: موضع ظریف قطعاً موضع دولت است و نشان داد که ناهماهنگی جدی درون دولت وجود دارد.
کد خبر : 329479

قدرتعلی حشمتیان در گفتگو با خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، در ارتباط با گزافه‌گویی‌های دونالد ترامپ در تروریست‌ خواندن ملت ایران گفت: ترامپ از روزی که رئیس‌جمهور شده و روی کار آمده است، موضع‌ او نسبت به دموکرات‌ها تندتر بوده و حتی نسبت به هم‌حزبی‌های خودش هم تندتر عمل کرده است.


وی ادامه داد: مشکلی که ترامپ دارد این است که سیاست‌مداری قوی نیست بلکه او یک اقتصاددان قوی و به قول معروف یک کاسب است و انسان کاسب همیشه با زور و قدرت کار خود را پیش می‌برد.


نایب‌رئیس اول خانه احزاب ایران با بیان اینکه ترامپ به‌دنبال باج‌خواهی است افزود: مواضعی که رئیس‌جمهور آمریکا علیه مردم ایران می‌گیرد در شأن یک رئیس‌جمهور نیست و این نشانه کم‌عقلی و سبک‌سری اوست و توهین به ملت ایران هم فقط در راستای منافع صهیونیست‌ها و سعودی‌ها صورت گرفته است.


رئیس جبهه مستقلین و اعتدال‌گرایان ایران اظهار کرد: این جبهه هم‌سو با اصول‌گرایان و اصلاح‌طلبان برای دفاع از مام میهن، مردم و آرمان‌های انقلاب اسلامی این اهانت را محکوم می‌کند و تا آخر پای نظام و انقلابمان خواهیم ایستاد.


حشمتیان در پایان به اظهارات ظریف در خصوص وجود پولشویی کلان در کشور اشاره کرد و گفت: موضع ظریف قطعاً موضع دولت است و موضع او را نباید موضع تمام سیاست‌مداران و احزاب دانست اما اظهارات او نشان داد که ناهماهنگی جدی درون دولت وجود دارد.


انتهای پیام/4079/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته