دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 16:30
پمپئو مدعی شد:

سخنان روحانی تهران را منزوی‌تر خواهد کرد!

وزیر امور خارجه آمریکا با انتشار بیانیه‌ای به سخنان سه روز قبل رئیس‌جمهور کشورمان واکنش داد و مدعی شد اظهارات روحانی کشورمان را منزوی‌تر خواهد کرد.
کد خبر : 329476
3.jpg

به گزارش گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا از وبسایت وزارت امور خارجه آمریکا، مایک پمپئو با انتشار بیانیه‌ای ایران را به جنگ‌افروزی در منطقه متهم کرد.


وزیر امور خارجه آمریکا در این بیانیه نوشت: «حسن روحانی، رئیس‌جمهور ایران بار دیگر ایده نابود کردن اسرائیل را مطرح کرده و اسرائیل را غده سرطانی و رژیم دروغین نامیده است. سخنانی که تنش‌ها در منطقه را افزایش خواهد داد و فضا را به سمت جنگ پیش خواهد برد.»


پمپئو در ادامه آورده است: «او در سخنرانی خود در کنفرانس وحدت اسلامی از مسلمانان تمام جهان خواسته تا برای مقابله با ایالات متحده متحد شوند. این ایده‌ها تهران را منزوی‌تر خواهد کرد.»


وی مدعی شد: «رژیم ایران، دوست آمریکا و اسرائیل نیست و بارها خواهان مرگ میلیون‌ها نفر از جمله مسلمانان شده است. مردم ایران نیز از حکومتشان که به مدت 39 سال تصویری نادرست از آن‌ها به جهان ارائه داده رضایت ندارند.» پمپئو در پایان گفت: «مردم ایران سال‌ها است که در سایه این استبداد زجر می‌کشند.»


این در حالی است که رژیم صهیونیستی موجب آوارگی و مرگ میلیون‌ها فلسطینی شده و بنا بر اسناد ارائه‌شده از سوی ادوارد اسنودن، افشاگر مسائل امنیتی آمریکا، گروه تروریستی داعش با حمایت آمریکا و انگلیس در چارچوب طرحی موسوم به «لانه زنبور» برای دور کردن خطرات از تل‌آویو و سرگرم کردن کشورهای اسلامی به جنگ‌های داخلی ایجاد شده است. 


انتهای پیام/4106/4095/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته