دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 15:47

تأکید استاندار گیلان بر ضرورت توجه به مهارت‌آموزی کاربردی

استاندار گیلان بر ضرورت توجه به مهارت‌آموزی کاربردی تأکید کرد.
کد خبر : 329437
سالاری.jpg

به گزارش‌گروه استان‌های خبرگزاری آنا از  پایگاه اطلاع رسانی استانداری گیلان ظهر امروز جلسه کارگروه پژوهش استان به ریاست  استاندار گیلان برگزار شد.


در این نشست که در آستانه فرارسیدن هفته پژوهش و بررسی ابعاد جشنواره استانی پژوهش برگزار شد، مصطفی‌سالاری با بیان اینکه توسعه پایدار با ساختارهای علمی و پژوهشی جامعه رابطه‌ای تنگاتنگ دارد، اظهار کرد:  از خلال یافته‌ها و نظریات به دست آمده می توان تحقق اهداف ملی را دنبال کرد.


وی بر لزوم شناسایی ظرفیت‌ها و تمرکز بر بهره‌برداری اصولی آن در استان تأکید کرد و گفت: با توجه به ظرفیت‌ها و نیازمندی‌های استان باید تلاش شود تا رویکرد‌های پژوهشی به سمت و سوی فعال‌سازی یا بهره‌وری داشته‌ها سوق داده شود.


نماینده عالی دولت در گیلان خاطرنشان کرد: متأسفانه در بخش مهارتی آنچنان که لازم است به مقوله آموزش جوانان توجه نشده و فقط در بحث تئوریک شاهد رشد و تعالی هستیم.


وی برگزاری جشنواره پژوهش را نیازمند هدفگذاری صحیح خواند و تصریح کرد: هدف جشنواره‌ها نباید صرفاً قدردانی و پایان یک کوشش تلقی شود؛ بلکه گرفتن نتیجه مؤثر و بازخورد مثبت یک امر اساسی است.


سالاری با اشاره به مصوبه دولت مبنی بر صرفه‌جویی، خواستار کاهش هزینه‌های اضافی در برگزاری جشنواره‌ها و استفاده مطلوب از ظرفیت‌های موجود شد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته