دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 06:45
رستمی خواستار شد:

ضرورت ایجاد بانک اطلاعاتی دانشجویان نخبه فرهنگی

نفر دوم جشنواره قرآن و عترت(ع) دانشگاه آزاد اسلامیT خواستار تشکیل بانک اطلاعات دانشجویان نخبه فرهنگی کشور شد تا در مواقع حساس مورد استفاده قرار گیرد.
کد خبر : 329436
photo_۲۰۱۸-۱۱-۲۲_۰۸-۵۷-۴۱ (2).jpg

امین رستمی‌جلال که امسال در سی و سومین جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور در رشته فیلم‌نامه‌نویسی موفق به کسب رتبه دوم کشوری شده استT در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری آنا در همدان اظهار کرد: این‌جانب دانشجوی کارشناسی ارشد مهندسی مکانیک دانشگاه آزاد اسلامی واحد همدان هستم و  ابتدا خدا را شاکرم که توفیق داد، در مسابقات ملی دانشجویان دانشگاه‌‌های سراسر کشور رتبه دوم را به‌دست آورم و مهم‌تر اینکه سعادت تشرف به محضر آقا علی‌ بن‌ موسی‌رضا(ع) را پیدا کردم.


وی تصریح کرد: قطعاً برگزاری چنین جشنواره‌‌هایی منجر به همگرایی دانشجویان نخبه و صاحب استعداد می‌شود و  می‌‌‌تواند منشأ شناخت استعداد‌ها، توان‌ها و ظرفیت‌‌های دانشجویان خلاق فرهنگی- اجتماعی شود.


برنده جایزه دومی جشنواره قرآن و عترت دانشجویان سراسر کشور گفت: از مسئولان تقاضا دارم بانک اطلاعات دانشجویان نخبه در زمینه‌های فرهنگی و به‌‌خصوص عزیزانی که هرساله در این جشنواره شرکت می‌‌‌کنند را گردآوری کنند  تا یک مجموعه منسجم  و  بااستعداد به جامعه هنری، اجتماعی و فرهنگی ارائه شود.


رستمی جلال افزود: جشنواره‌‌های فرهنگی فرصتی است برای اینکه دانشجویان از این فرصت استفاده کنند و  با استادان و دانشجویان صاحب‌نظر آشنا شوند و با برگزاری  جلسات و همگرایی‌ها در آینده بتوانند جریان‌های فرهنگی را رقم بزنند.


 
انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
چهارشنبه ۰۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۵۷
۰
واقعا باعث افتخار است که انقلاب اسلامی جوان های مؤمن و انقلابی و نخبه ای همچون این برادر عزیز را پرورش داده است
هلدینگ شایسته