دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
07 آذر 1397 - 00:10
ابطحی خبر داد:

پژوهشگاه سلامت در دانشگاه آزاد واحد علوم و تحقیقات ایجاد می‌شود

رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران با اشاره به تفاهم‌نامه با دانشگاه آزاد علوم وتحقیقات گفت: پژوهشگاه سلامت در دانشگاه آزاد علوم و تحقیقات ایجاد می‌شود.
کد خبر : 329361

سید علی ابطحی در گفتگو با خبرنگار حوزه دانشگاه و سیاست گروه دانشگاه خبرگزاری آنا، در ارتباط با اقدامات صورت گرفته جهت کاربردی شدن پژوهش‌های علوم پزشکی گفت: تفاهم‌نامه‌ای با دانشگاه آزاد اسلامی واحد تهران غرب صورت گرفته که در آن تقریباً تمام پایان‌نامه‌ها و طرح‌های پژوهشی در نظام موضوعات مشخص دیده‌شده و به همه دانشکده‌های دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران ابلاغ می‌شود که پژوهش‌ها و پایان‌نامه‌ها را بر اساس این نظام موضوعات کاربردی انجام دهند.


وی افزود: در این توافق استادان دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران و دانشگاه‌ آزاد اسلامی واحد تهران غرب با یکدیگر همکاری دارند.


 رئیس دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تصریح کرد: تفاهم‌نامه دیگری با واحد علوم تحقیقات امضا و مقررشده پژوهشگاه سلامت در دانشگاه آزاد واحد علوم تحقیقات ایجاد شود که آیین‌نامه آن به‌زودی نگارش می‌شود.


وی ادامه داد: مراکز تحقیقاتی موجود می‌توانند هر سه مرکز را به یک پژوهشکده و هر سه پژوهشکده را به یک پژوهشگاه تبدیل کنند.


ابطحی در پایان خاطرنشان کرد: با توجه به این‌که دانشگاه علوم پزشکی آزاد اسلامی تهران تعداد زیادی مرکز تحقیقات فعال در نظام سلامت دارد به‌راحتی می‌توانیم پژوهشکده ایجاد کنیم و هم‌چنین با ادغام آن‌ها پژوهشگاه ایجاد کرد تا بتوانیم کارهای تحقیقاتی کاربردی را در نظام سلامت شروع کنیم.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته