دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

بازگشت شادمهر عقیلی به ایران؛ شایعه یا واقعیت؟/ از تکذیب کارگردان فیلم تا بی‌اطلاعی آقای سخنگو

خسرو معصومی کارگردان سینما بازگشت شادمهرعقیلی به ایران برای بازی در فیلم سینمایی «پر پرواز 2»را شایعه دانسته است.
کد خبر : 32920

به گزارش گروه رسانه‌های دیگر خبرگزاری آنا به نقل از خبرآنلاین، در هفته گذشته هفته‌نامه «تماشاگران امروز» در گزارش به ماجرای احتمال بازگشت شادمهر عقیلی به ایران پرداخته بود و از قول یکی از نزدیکان به این خواننده نوشته بود که او قرار است در فیلم سینمایی «پر پرواز2» هم بازی کند.


معصومی به خبرگزاری صدا و سیمای جمهوری اسلامی ایران گفته بعید می دانم که اجازه بازگشت شادمهر عقیلی به ایران داده شود و تمام صحبت های انجام شده درباره پر پرواز را تکذیب می‌کنم.«داود ناقور» (خواننده، بازیگر و از صمیمی ترین دوستان شادمهر عقیلی) یکی از اصلی ترین منابع خبری اتفاقات اخیر است.


«تماشاگران امروز» نوشته بود: «او در د وهفته گذشته با انتشار چند پست در صفحات شخصی اش، از دیدار و برخی درخواست‌های تیم فوتبال موسیقی و هنرمندان از «سید حسن خمینی» پرده برداشته و خواستار پیگیری ماجرای بازگشت شادمهر عقیلی به ایران شده است. انتشار این تصاویر و عکسها و جملات بازتاب های جالب توجهی را داشته است.
خبرگزاری صدا و سیما از گفت‌وگو با حسین نوش آبادی سخنگوی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی خبرداده و نوشته که او هم از این موضوع اظهار بی اطلاعی کرده‌است


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته