دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
06 آذر 1397 - 07:02
هدف فدراسیون تیراندازی؛

تهیه مهمات یا جذب مربی خارجی؟!

در حال حاضر یکی از اولویت‌های فدراسیون تیراندازی در شرایطی که این رشته مهمات ندارد، جذب مربی خارجی است.
کد خبر : 329136
h[1].jpg

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزار آنا، تیراندازی بیشترین سهم‌ مدال‌آوری در المپیک را دارد اما این روزها وضعیت تیراندازی در ایران چنگی به دل نمی‌زند. 


بعد از رفتن لازلو از ایران، هدایت تیم ملی تیراندازی به گوران ماکسیموویچ رسید. مربی که نتوانست چندان موفقیتی حاصل کند و در نهایت تیم ملی تیراندازی در بازی‌های آسیایی برخلاف سال‌های گذشته ضعیف‌ترین نتیجه تاریخ را به دست آورد. پس از بازی‌های آسیایی، تیم بلافاصله به کره‌جنوبی اعزام شد و در رقابت‌های جهانی شرکت کرد و در آن مسابقه نتایج کمی بهتر از بازی‌های آسیایی بود. 


پس از این رقابت‌ها فدراسیون تیراندازی اعلام کرد هنوز در مورد وضعیت گوران ماکسیموویچ تصمیمی نگرفته است و درست در همان موقع که مسئولان فدراسیون در این اندیشه بودند که هدایت تیم را دوباره به گوران بسپارند یا خیر، این مربی صربستانی قراردادش را با تیم ژاپن بست و حتی در رقابت‌های سلاح‌های بادی به همراه تیم ژاپن در کویت حاضر شد.


حالا بعد از این اتفاقات، تمرینات تیم ملی تیراندازی که پس از مدت‌ها هنوز در بلاتکلیفی به سر می‌برد قرار است دهم آذر برگزار شود، اما فدراسیون همچنان در شرایط ارزی و مشکلات اقتصادی در اندیشه جذب مربی خارجی است. ضمن اینکه قرار است «ارز نیما» هم برای اعزام‌های بین‌المللی و حقوق مربیان خارجی در نظر گرفته شود. لازم به ذکر است این تصمیم در وضعیتی گرفته شده است که تیم ملی تیراندازی با کمبود شدید مهمات و فشنگ روبه‌رو است. 


تیم ملی تیراندازی در آستانه رقابت‌های بازی‌های آسیایی قرار بود در اردوی هانوفر آلمان حضور پیدا کند و مهمات خود را فراهم کند، اما با لغو این اردو، بخش قابل توجهی از مهمات برای بازی‌های آسیایی و رقابت‌های جهانی هزینه شد و عملاٌ در شرایط فعلی تیراندازان با مشکلات مهمات روبه‌رو هستند. 


با توجه به این شرایط به نظر می‌رسد که برای فدراسیون تیراندازی وضعیت مهمات چندان اهمیتی ندارد. 


انتهای پیام/4051/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
شنبه ۱۷ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۰۳
۰
اخه مهمات ندارید چرا دنبال مربی هستید .
مربی با چی باید تیم رو تقویت کنه
اگه شما به مربی ایرانی مهمات برسونید میتوانند نتیجه بگیرند
هلدینگ شایسته