دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 17:50

درگذشت مسئول سابق دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد قائم‌شهر

مسئول سابق دفتر فرهنگ اسلامی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر به دیار حق شتافت.
کد خبر : 329118
IMG_20181126_172513_937.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم‌شهر، حجت‌الاسلام سیدرسول حسینی مسئول سابق دفتر فرهنگ اسلامی  دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم شهر که بیشتر عمر خود را در راه خدمت به اسلام و مسلمین و ترویج شریعت نبوی (ص) سپری کرده بود، بعد از یک دوره بیماری به دیار حق شتافت.


حسینی تحصیلات مقدماتی خود را در حوزه علمیه ساری و کوهستان بهشهر، تحصیلات سطح در حوزه علمیه مشهد مقدس، تحصیلات عالی در حوزه علمیه نجف اشرف و تحصیلات دروس خارج فقه، اصول و تفسیر قرآن کریم را در حوزه علمیه قم سپری کرد.


وی حضوری فعال در زمان شکل‌گیری انقلاب و پیشبرد اهداف آن داشت و عضو کمیته استقبال از ورود امام خمینی(ره) به ایران، مسئول هماهنگی ملاقات‌های عمومی با امام خمینی (ره) در قم، حضور 12 مرحله در دفاع مقدس در جنوب و غرب کشور و عضو هیأت موسس حزب جمهوری اسلامی در قم بود.


مرحوم حسینی در کارنامه مسئولیتی خود تدریس دوره‌های آموزشی مقدماتی و سطح برای طلاب حوزه علمیه قم، مسئول اعزام مبلغ روحانیون حوزه علمیه قم به استان‌های گیلان، گلستان، مازندران و سمنان و مسئول کمیته امداد امام خمینی(ره) شهرستان قائم‌شهر را بر عهده داشت.


حسین منصوریان سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران، حجت‌الاسلام سیدحسین ابراهیمیان رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر و تعدادی از معاونان این دانشگاه برای عرض تسلیت در  بیت آن مرحوم حضور به هم رساندند.


 پیکر آن مرحوم با حضور جمع کثیری از دانشگاهیان روز گذشته تشییع و دفن شد.


حسینی 30 سال در مجموعه دانشگاه آزاد اسلامی خدمت کرد.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته