دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 16:06

آخرین خبر از وضعیت اعزام دختران هندبال

ویزای اعضای تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در رقابت‌های قهرمانی آسیا صادر و این تیم روز چهارشنبه راهی ژاپن می‌شود.
کد خبر : 329102

به گزارش خبرنگار گروه ورزشی خبرگزاری آنا، هفدهمین دوره رقابت‌های هندبال قهرمانی آسیا در بخش بانوان، از 9 آذر در ژاپن برگزار می‌شود و تیم ملی هندبال بانوان برای حضور در این رقابت‌ها روز چهارشنبه راهی این کشور می‌شود. 


دختران هندبال ایران در رقابت‌های قهرمانی آسیا با تیم‌های استرالیا، نیوزلند، ژاپن و قزاقستان هم‌گروه هستند. البته با تغییر و تحولاتی که در فدراسیون هندبال به وجود آمد اعزام آنها به رقابت‌های قهرمانی آسیا تا مدتی در وضعیت نامعلومی به سر می‌برد. 


علیرضا رحیمی رئیس بازنشسته فدراسیون هندبال با توجه به قانون منع به‌کارگیری بازنشستگان از سمت خود استعفا کرد و صندلی خود را به رمضانعلی دولو سپرد. البته قبل از اینکه رحیمی از سمت خود در فدراسیون هندبال کنار برود، میترا نوری نایب‌رئیس بانوان فدراسیون هندبال به دستور رئیس فدراسیون از سمت خود کنار رفت. 


با این شرایط وضعیت اعزام دختران در هاله‌ای از ابهام قرار گرفت، اما با اعلام دبیر فدراسیون هندبال، فردا ویزای دختران برای اعزام به ژاپن صادر می‌شود و روز چهارشنبه هم تیم برای این رقابت‌ها راهی این کشور خواهد شد. با توجه به اینکه قرعه‌کشی رقابت‌های قهرمانی آسیا انجام شده بود و اگر هر کشور در این مرحله انصراف می‌داد طبق قانون کنفدراسیون آسیا مشمول جریمه می‌شدند بنابراین  فدراسیون تمام تلاش خود را به کار گرفت که این تیم اعزام شود. 


انتهای پیام/4051/405/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته