دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

دراکولا در سالروز بازگشایی مدارس با نوه‌اش به «هتل ترانسیلوانیا» بازمی‌گردد + تصاویر و ویدئو (تریلر)

دومین انیمیشن کمدی «هتل ترانسیلوانیا» در آغاز پاییز به روی پرده خواهد رفت.
کد خبر : 32906

به گزارش خبرنگار فرهنگی آنا، تریلر انیمیشن پرطرفدار «هتل ترانسیلوانیا 2» حدود یک ماه پیش از افتتاحیه اکران آن در فضای مجازی منتشر شد.



«هتل ترانسیلوانیا 2» را مانند فیلم اول «هتل ترنسیلوانیا» گنادی تارتاکوفسکی کارگردانی کرده و آدام سندلر، سلنا گومز، استیو بوشمی، کوین جیمز و اندی سمبرگ از جمله صداپیشه‌های نقش‌های اصلی فیلم هستند. اکران همزمان انیمیشن کمدی « هتل ترانسیلوانیا» در آسیا، آمریکای شمالی و جنوبی در روز آخر شهریور و اول مهرماه و یک هفته بعد از آن در کشورهای اروپایی آغاز خواهد شد.



داستان فیلم «هتل ترانسیلوانیا 2» در ادامه فیلم اول (محصول 2012) اتفاق می‌افتد. دراکولا و سایر هیولاهای دوست‌داشتنی همراه او به این نتیجه رسیده‌اند که لزومی دارد از انسان‌ها بترسند و درهای هتل را به روی مهمانان آدمیزاد گشوده‌اند. اما نوه کوچولوی نیمه آدمیزاد، نیمه هیولای دراکولا به نام دنیس دردسرساز می‌شود و دراکولا تصمیم می‌گیرد یک دوره آموزش هیولایی برای او برپا کند. در همین حال پدر غرغروی دراکولا، ولاد برای سرکشی به هتل می‌آید و اگر پی ببرد که خون ناب هیولایی در رگ‌های نتیجه‌اش جریان ندارد، همه چیز به خطر خواهد افتاد.




تریلر فیلم «هتل ترانسیلوانیا 2» را در لینک ذیل می‌توانید تماشا کنید:






تریلر «هتل ترانسیلوانیا 2» - فرمت: MP4 حجم: 10.6 مگابایت




گزارش از: ساسان گلفر


انتهای پیام/

برچسب ها: دراکولا
ارسال نظر
هلدینگ شایسته