دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 15:08
رئیس دانشگاه آزاد زرقان:

دانشگاهیان همراه بسیجیان در خط مقدم دفاع از آرمان‌های نظام هستند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی زرقان گفت: جامعه دانشگاهیان همراه و همگام با بسیجیان در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم هستند.
کد خبر : 329053
1W6A0304.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از رزقان، صبح امروز همزمان با هفته بسیج و وحدت و روز بسیج مستضعفان دانشگاهیان دانشگاه آزاد اسلامی واحد زرقان، همگام با بسیجیان در شهرستان زرقان تجمع و راهپیمایی کردند.


حاضران با سردادن شعارهای مرگ بر آمریکا و مرگ بر اسرائیل افزون بر اعلام حمایت از مردم مظلوم جهان، خشم و انزجار خود را از سیاست‌های خصمانه استکبار و ایادی آن اعلام کردند.


رئیس واحد زرقان در حاشیه این راهپیمایی اظهار کرد: امروز جامعه دانشگاهیان همراه و همگام با بسیجیان در دفاع از آرمان‌های نظام مقدس جمهوری اسلامی در خط مقدم هستند و با از خودگذشتگی و جانفشانی خود، درس بزرگی به دنیا داده اند و خواهند داد.


محمد شعبانی افزود: بسیجیان باعث افتخار انقلاب و نظام جمهوری اسلامی ایران هستند و در دفاع از آموزه‌های دینی و انقلاب ثابت قدم بوده و از آرمان‌های انقلاب، امام و رهبری حراست و پاسداری خواهند کرد و در همه زمینه‌ها نقش خود را به بهترین نحو انجام داده‌اند.


به گزارش آنا، در تجمع و راهپیمایی روز بسیج که صبح امروز در شهرستان زرقان برگزار شد، هیأت رئیسه،کارکنان، استادان و دانشجویان، دانش‌آموزان، بسیجیان ناحیه مقاومت سپاه پاسداران انقلاب اسلامی زرقان و اقشار مختلف مردم حضور داشتند. 


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته