دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 14:25
منصوریان:

بسیج یکی از موالید ماندگار انقلاب اسلامی است

سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران بسیج را یکی از موالید ماندگار انقلاب اسلامی عنوان کرد.
کد خبر : 329007
IMG_9061.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از قائم شهر؛ حسین منصوریان ظهر امروز در سی و ششمین جلسه شورای دانشگاه آزاد اسلامی استان مازندران به میزبانی دانشگاه آزاد اسلامی واحد قائم‌شهر، یاد و خاطره بزرگ‌مردانی که با عنوان بسیج  حماسه آفریدند را گرامی داشت.


منصوریان گفت: امام خمینی(ره) برای حکومت و تمدن اسلامی برنامه‌ریزی‌هایی در حوزه امنیت، سازندگی, علم داشتند که همه آنها را به‌تدریج عملیاتی کردند.


سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی مازندران درخشش نظام جمهوری اسلامی در سطح بین‌المللی را نشان از اقتدار نیروهای بسیجی دانست و افزود: اقتدار نیروهای بسیجی و ظرفیت بسیج تمام نشدنی است و با این تفکر می‌توان مراکز علمی – آموزشی را به بهترین نحو مدیریت کرد.


رئیس نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان مازندران نیز در این جلسه اظهار کرد: دانشگاه‌ها باید در زمینه تولید، انتقال و انتشار علم و فناوری ساختارساز، کارآمد و با اثربخشی و تعامل سازنده در سطح ملی و فراملی باشند.


حجت‌الاسلام سیدحسین حسینی درباره ارائه راهکارهای اجرایی سند اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها مطالبی بیان و مأموریت دانشگاه‌ها در سند اسلامی‌شدن  را تربیت نیروهای متخصص، خلاق و کارآفرین عنوان کرد.


حجت‌الاسلام سید‌حسین ابراهیمیان رئیس واحد قائم‌شهر  نیز از مدیران و زمامداران خواست تا شیو‌ه‌های زندگی حضرت رسول(ص) را الگو و مدل زندگی خود قرار دهند.


در ادامه، اعضای جلسه درباره بازخوانی و ارائه راهکارهای اجرایی سند اسلامی‌شدن دانشگاه‌ها، طرح تعاون، برنامه‌ریزی نیمسال دوم (98-97)، حق سرپرستی مدیران گروه، چگونگی برگزاری کلاس‌های کارشناسی ناپیوسته در مرکز آموزشی سما، محاسبه حق‌الزحمه کارآموزی و پروژه به بحث و تبادل نظر پرداختند.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته