دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 16:57

فصل‌ ا‌ول «کتاب‌ استودیو‌ تهران» منتشر شد

فصل اول «کتاب استودیو تهران» با همکاری مکتب‌ تهران و زیرنظر سهیل حسینی منتشر شد. این شماره مقالات و مطالبی از علیـرضا مشایخـی، محمدرضا اصلانی، حمیـدرضا اردلان، کامبیز درم‌بخش، سهراب حسینی، کریم نصر، طاها ذاکر، یعقوب عمامه‌پیچ، قباد شیوا، مسعود نجابتی و احمد وکیلی را شامل می‌شود.
کد خبر : 32891

به گزارش گروه فرهنگی آن، فصل اول کتاب استودیوتهران با مقاله «مانیفست‌واره» از محمدرضا اصلانی‌ شروع می‌شود و در ادامه «ترانس‌مانیفست» را به قلم حمیدرضا اردلان می‌خوانیم.


مقاله «سکوت، سکون» از علیرضا مشایخی به شرح مونوتونی در موسیقی و هنرهای تجسمی می‌پردازد و گفت‌وگوهایی با گانتر رمبو، نیکولاس تروکسلر، قباد شیوا، کامبیز درم‌بخش و همچنین یادداشت هولگر ماتیس پیرامون «طراحی پوستر» و «اسکیس»های مسعود نجابتی از جمله مطالب دیگر این کتاب به شمار می‌آید.


یادداشت سهراب حسینی دربارۀ فیلم «پرویز» ساختۀ مجید برزگر و میزگرد کریم نصر، احمد وکیلی و یعقوب عمامه‌پیچ دربارۀ آثار و کارنامۀ هنری هانیبال الخاص از بخش‌های دیگر این کتاب است.


لازم به یادآوری است مجلاتی نظیر مقام‌موسیقایی (فصلنامۀ موسیقی)، گذر (دوماهنامۀ فرهنگی‌هنری) و طُره (دوماهنامۀ فرش دستباف ایران) از دیگر مجلاتی هستند که در استودیو تهران تدوین و منتشر می‌شوند. کتاب استودیو تهران در 168 صفحۀ رنگی به قیمت 15000 تومان عرضه شده؛ همچنین سفارش و خرید این فصلنامه از طریق سایت فروشگاه مکتب تهران و یا ارسال ایمیل امکان‌پذیر است.


انتهای پیام/

برچسب ها: مکتب تهران
ارسال نظر
قالیشویی ادیب