دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
05 آذر 1397 - 09:38
رحمانی:

محورهای مواصلاتی به استان کرمانشاه باز است/ بارش باران در 9 استان

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا از بارش برف و باران در اکثر محورهای کشور و باز بودن محورهای اصلی به شهرهای زلزله‌زده در استان کرمانشاه خبر داد.
کد خبر : 328891
95685.jpg

نادر رحمانی در گفتگو با خبرنگار حوزه انتظامی گروه اجتماعی خبرگزاری آنا درباره آخرین وضعیت ترافیکی و جوی راه‌های کشور اظهار کرد: درحال حاضر ترافیک در آزادراه کرج- قزوین محدوده پایانه شهید کلانتری تا پل فردیس و آزادراه تهران- کرج محدوده گرمدره سنگین است؛ همچنین در محور پاکدشت- تهران، شهریار- تهران و آزادراه قم- تهران ترافیک سنگینی را شاهد هستیم و به‌طور کلی بار ترافیکی در ورودی‌های پایتخت پرحجم است.


وی در خصوص مداخلات جوی نیز گفت: هم‌اکنون بارش برف را در اکثر محورهای استان همدان، کرمانشاه، کردستان و بارش باران را در محورهای استان تهران، خراسان شمالی، سمنان، گیلان، کرمان، مرکزی، هرمزگان و آذربایجان غربی شاهد هستیم لذا افرادی که قصد سفر به محورهای کوهستانی را دارند حتماً زنجیرچرخ همراه داشته باشند تا مشکل خاصی به‌وجود نیاید؛ همچنین به‌دلیل لغزنده بودن محورهای ذکر شده رعایت فاصله طولی و حرکت با سرعت مطمئنه از الزامات رانندگی است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا ادامه داد: هم‌اکنون مه‌گرفتگی را در اکثر محورهای آذربایجان غربی، خوزستان، همدان، اردبیل محور اسالم به خلخال، قزوین، ایلام، ارتفاعات کرج- چالوس و ارتفاعات فیروزکوه شاهد هستیم لذا در این محورها کاهش دید وجود دارد.


رحمانی درباره وضعیت راه‌های مواصلاتی به برخی از شهرهای استان کرمانشاه با توجه به وقوع زلزله شب گذشته اظهار کرد: در حال حاضر محورهای اصلی مواصلاتی به شهرهای قصرشیرین، پل‌ذهاب و ثلاث‌باباجانی باز است و خودروها و تیم‌های امدادی نیز به‌راحتی در این مسیرها در تردد هستند.


وی درباره مسیرهای مسدود نیز گفت: محور شمشک- دیزین در استان تهران، پونل- خلخال در استان گیلان و محور گنجنامه- تویسرکان به‌دلیل نبود ایمنی کافی تا اطلاع ثانوی مسدود است.


رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک پلیس راهور ناجا در پایان گفت: با توجه به اینکه بارش باران و برف در اکثر محورهای کشور وجود دارد لذا هموطنان نکات ایمنی را هنگام رانندگی رعایت کنند و برای اطلاع از وضعیت جوی و ترافیکی راه‌ها با شماره تلفن 88255555 تماس بگیرند.


انتهای پیام/4110/4071/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
دوشنبه ۰۵ آذر ۱۳۹۷ - ۱۵:۰۸
۰
قطعا اطلاع رسانی پلیس راهور مفید خواهد بود اگر زودتر اتفاق بیفتد
هلدینگ شایسته