دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
25 بهمن 1393 - 11:40

نام‌نویسی اولویت‌های جدید عمره از امروز

معاون حج، عمره و عتبات سازمان حج و زیارت گفت: ثبت‌نام از اولویت‌های جدید در ظرفیت‌های خالی کاروان‌های مرحله دوم عمره از امروز (شنبه) ۲۵ بهمن ماه آغاز می‌شود.
کد خبر : 3288

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا، ناصر خدرنژاد با اشاره به اینکه ثبت نام کاروان‌های مرحله دوم عمره از ۱۶ بهمن ماه آغاز شده است، افزود: با گذشت چندین روز از ثبت نام کاروان‌های مرحله دوم عمره، ظرفیت کاروان‌های نوروزی تکمیل شده و از امروز (شنبه) ثبت نام از اولویت‌های جدید برای اعزام‌های اواسط فروردین به بعد آغاز می‌شود.


وی ضمن اعلام اولویت‌های جدید ثبت نام تاکید کرد: در ثبت نام کاروان‌های مرحله دوم عمره ابتدا دارندگان اولویت‌های تا ۳۵۰ دعوت به ثبت نام شدند و از امروز(شنبه) در صورت وجود ظرفیت خالی در کاروانهای هر استان متقاضیان دارای اولویت ۳۵۰ تا ۴۰۰ میتوانند برای ثبتنام در کاروانها به سامانه فاخر(fakher.haj.ir) مراجعه کنند.


معاون سازمان حج و زیارت با اشاره به اینکه مرحله دوم اعزام زائران از ۲۱ اسفند آغاز و تا ۲۷ خرداد سال آینده ادامه دارد، گفت: با توجه به اینکه ظرفیت کاروانهای نوروزی تکمیل شده است، زمان اعزام اولویتهای جدید از ۱۶ فروردین ۹۴ به بعد خواهد بود.


خدرنژاد گفت: در صورت عدم تکمیل ظرفیت کاروان‌های عمره احتمال اعلام اولویتهای بعدی نیز وجود دارد که پس از ثبت نام اولویتهای جدید در کاروان‌ها، در این خصوص تصمیمگیری خواهد شد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته