دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
04 آذر 1397 - 16:30
نماینده اردبیل در مجلس:

تکمیل مسکن مهر به ۱۲ هزار میلیارد اعتبار نیاز دارد

سخنگوی کمیسیون عمران مجلس شورای اسلامی اظهار کرد: تکمیل پروژه مسکن مهر از نظر زیرساخت به حدود ۱۲ هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد.
کد خبر : 328791

به گزارش گروه استان‌های خبرگزاری آنا از خانه ملت، صدیف بدری با اشاره به موضوعات مطرح‌شده درباره واگذاری مسکن مهر به استانداری‌ها گفت: مشکل اساسی مسکن مهر در شرایط کنونی کمبود اعتبار است و وزارت راه و شهرسازی و در سطح کلان، هیأت دولت باید برای پیشرفت پروژه مسکن مهر اعتبارات لازم را اختصاص دهند.


نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: قطعاً تأمین هزینه‌های مورد نیاز به‌ویژه در حوزه زیرساخت از جمله آب، برق و گاز و آماده‌سازی میدانی از محل برگشت وام مسکن مهر یا از محل فروش املاک دولتی امکان‌پذیر است.


وی افزود: برای حل مشکلات مسکن مهر می‌توان از محل اعتبارات وزارت نیرو و نفت، اعتبارات قابل قبولی را در نظر گرفت؛ اما این مسائل باید به‌صورت متمرکز مورد تصمیم قرار گیرد.


بدری گفت: در شرایط کنونی و با وجود مشکلات اعتباری، اگر پروژه مسکن مهر به استان‌ها واگذار شود، قطعاً مشکلات این پروژه نه تنها حل نخواهد شد؛ بلکه گره این پروژه عظیم، کورتر خواهد شد.


نماینده مردم اردبیل، نیر و نمین در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: البته اگر اعتبارات مورد نیاز پروژه مسکن مهر تأمین شود، می‌توان برای مدیریت و اجرا، پروژه را به استانداری‌ها واگذار کرد؛ اما در شرایط کنونی این مسئله مشکل‌ساز خواهد شد.


وی با اعلام اینکه تکمیل پروژه مسکن مهر از نظر زیرساخت به حدود 12 هزار میلیارد تومان اعتبار نیاز دارد، گفت: تأمین این اعتبارات نیازمند عزم جدی دولت بوده و قطعاً در شرایط کنونی، تکمیل این پروژه یکی از اولویت‌های کنونی کشور در حوزه عمرانی است.


انتهای پیام/4062/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته