دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
در تهران و البرز؛

کمدین‌های آذری‌زبان روی صحنه می‌روند

 تهیه‌کننده گروه نمایش کمدی صمد و ممد از اجرای این گروه پس از سه سال وقفه کار خبر داد.
کد خبر : 328719
85477d64-0519-47d2-aea2-48041d3deff9.jpg

محمد حاجی حسنی در گفتگو با خبرنگار حوزه موسیقی گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا، اظهار کرد: نمایش شاد و موزیکال صمد و ممد که شهره مردم آذری زبان بود حالا به دیگر شهرها نفوذ کرده به‌طوری که درخواست برای برگزاری این نمایش از طرف مردم فارسی‌زبان و زبان‌های مختلف ایرانی از این گروه نمایشی شده و ما در‌صدد پاسخ به درخواست مردم ایران زمین هستیم.


وی افزود: پس از وقفه‌ای سه ساله اجراهای گروه نمایش کمدی آذری صمد و ممد به علت جدایی اعضای اصلی گروه، بابک نهرین (صمد) و علیرضا رنجی‌پور (ممد) صورت گرفته بود اما این بار این گروه قرار است که در شهر تهران و البرز هنرنمایی کنند.


 تهیه کننده گروه نمایش صمد و ممد بیان کرد: اجراهای نمایش صمد و ممد از ۱۲ آذر الی ۱۶ آذر در شهرهای فردیس، هشتگرد، شهرقدس، کرج و تهران خواهد بود که در تهران در دو سانس 18 تا 20 و 21:30 تا 23:30 است. جنگ ستارگان آذربایجان در تهران با اجرای نمایش کمدی موزیکال صمد و ممد و با اجرای استندآپ، کمدین‌های آذری زبان برنامه خندوانه علی ضیایی از ارومیه و ناصر محبی از اردبیل 15 آذر در سالن  2 هزار نفری ایرانیان واقع در مجموعه ورزشی فرهنگی آزادی جنب هتل المپیک برگزار می‌شود.


 تهیه‌کننده این نمایش در پاسخ به قیمت بلیت این برنامه گفت: قیمت بلیت‌های این برنامه مانند سال‌های پیش بوده و تغییری نکرده است، در صورتی که خیلی از برنامه‌های مشابه که این روزها به‌طور عجیب و کنترل نشده‌ای سر به فلک کشیده و حتی به 300 هزار تومان رسیده و هیچ مرجع نظارتی بر آن نیست و این باعث شده دیدن این برنامه‌ها همانند کنسرت‌ها به یک تفریح لاکچری برای اقشار خاص مبدل شده است. 


انتهای پیام/4046/4071/خ


انتهای پیام/

برچسب ها: آنا فرهنگ هنر
ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
شراره
Romania
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۲۵
۰
وای صمد و ممد ممنون می شه بگید از کجا باید بلیتش رو بخریم؟؟؟ اونم اطلاع رسانی کنید لطفا
هلدینگ شایسته