دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 23:31
از 3 تا 6 دی؛

حمایت 250 میلیون تومانی وزارت علوم از قراردادهای برتر

دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم از قراردادهای برتر نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان حمایت می‌کند.
کد خبر : 328682

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت علوم، دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم از قراردادهای فروش و سرمایه‌گذاری که در طی نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری امضا و براساس شاخص‌های مربوط به‌عنوان قرارداد برتر شناخته شود تا سقف ۲۵۰ میلیون تومان حمایت می‌کند.


خلاصه شیوه‌نامه تخصیص یارانه تجاری‌سازی فناوری به قراردادهای فروش و سرمایه‌گذاری در نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری عبارت است از:


۱. تکمیل اطلاعات طرح یا محصول فناورانه به سامانه irantechhub.ir جهت برسی سطح آمادگی فناوری؛


۲. ارسال نامه اعلام آمادگی به همراه ارسال مستندات لازم: معرفی واحد فناور، مشخصات طرح یا محصول فناورانه، مشتریان و سرمایه‌گذاران در صورت وجود به گروه تجاری‌سازی و کارآفرینی واقع در دفتر سیاست‌گذاری و برنامه‌ریزی امور فناوری وزارت علوم تحقیقات و فناوری؛


۳. حضور در نمایشگاه و نهایی شدن قرارداد.


شرکت‌های فناور، صاحبان فناوری، خریداران و سرمایه‌گذاران و یا شرکت‌های ارائه‌دهنده خدمات فناوری و سرمایه‌گذاری جهت کسب اطلاعات بیشتر می‌توانند با شماره ۸۲۲۳۳۴۷۰ (وزارت علوم) تماس حاصل فرمایند.


شیوه‌نامه تخصیص یارانه تجاری‌سازی فناوری به قراردادهای فروش و سرمایه‌گذاری در نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری از اینجا قابل‌دسترس است.


به گزارش آنا، نمایشگاه دستاوردهای هفته ملی پژوهش و فناوری در تاریخ ۳ الی ۶ دی‌ماه سال جاری برگزار می‌شود.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته