دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
موسوی خبرداد:

توجه به بهره‎وری و منابع انسانی؛ اولویت‎های ملی حفاری

مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران گفت: اولویت نخست برنامه‌های این شرکت، افزایش بهره‌وری و توجه ویژه به منابع انسانی به‌عنوان سرمایه اصلی سازمان است.
کد خبر : 328679
موسوی.JPG

به گزارش گروه نفت وانرژی خبرگزاری آنا از شرکت ملی نفت ایران، مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران در نخستین نشست مشترک هیأت مدیره، معاونان و مدیران ارشد شرکت،گفت: توجه به مسائل فرهنگی، ورزشی و رفاهی همسو با موارد حقوق و مزایای مجموعه کارکنان مورد تأکید است.


 سید عبدالله موسوی تحقق نکات ذکرشده را در افزایش انگیزه، بهره‌وری و رضایت‌مندی کارکنان بسیار اثرگذار دانست و اظهار کرد: توجه به حل مشکلات کارکنان و تکریم همکاران باید سرلوحه کار همه مسئولان شرکت باشد.


رئیس هیأت مدیره شرکت ملی حفاری ایران با اشاره به نقش صنعت حفاری در دستیابی به مخازن و استخراج نفت و گاز و ضمن تقدیر از تلاش‌های کارکنان سخت‌کوش این شرکت در پاسخگویی به برنامه‌های شرکت ملی نفت ایران درزمینهٔ حفر چاه‌های نفت و گاز، افزود: تفاهم، همدلی و هم‌افزایی در کار موجب سرعت عمل، بهبود کیفیت و استفاده مطلوب از ظرفیت‌ها و توانمندی‌های موجود می‌شود.


موسوی داشتن برنامه و جدول کاری را بخشی از سرفصل‌های راهبردی در پیشبرد اهداف کلان شرکت ملی حفاری عنوان و اظهار کرد: این شرکت در چهار دهه گذشته به همت مدیران، متخصصان و کارشناسان مجرب و کارکنان کارآمد توانسته است نقش بسیار مهمی در عملیات حفر چاه‌های نفت و گاز در مناطق نفت‌خیز خشکی و دریایی کشور ایفا کند.


وی با تأکید بر لزوم اهتمام به آموزش‌های فنی و تخصصی کارکنان و آشنایی و کاربست آخرین فناوری‌های روز گفت: صنعت حفاری صنعتی تکنولوژی محور است و می‌بایست برای روزآمدی شرکت فعالیت‌ها و عملکردها در هر بخش به‌صورت کارشناسی و با تهیه نرم‌افزارهای مرتبط رصد و پایش شود تا خروجی داشته باشد.


مدیرعامل شرکت ملی حفاری ایران با توضیح اینکه فرآیندها و فعالیت‌های شرکت باید بر پایه اصول مهندسی و در جهت بهبود مستمر و افزایش راندمان کار باشد، افزود: از نکاتی که بسیار مورد تأکید است لحاظ کردن انضباط مالی و عملیاتی در سرلوحه کارها و در تمام بخش‌های شرکت است.


وی توسعه فعالیت‌های شرکت و ارائه خدمات به شرکت‌های متقاضی داخل و خارج از کشور را یادآور شد و خاطرنشان کرد: دراین‌ارتباط بخش بازاریابی و همکاری‌های بین‌المللی شرکت باید به‌طور فعال به موضوع ورود و از ظرفیت‌های بالفعل شرکت به نحو شایسته استفاده کند.


انتهای پیام/4094/


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
قالیشویی ادیب