دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

تفأل به وصایای شهدا، پنجره‌ای رو به آفتاب

تفأل به وصایای شهدا در پایگاه نوید شاهد که به‌صورت تخصصی در موضوع ایثار و شهادت فعالیت می‌کند، پنجره‌ای را رو به آفتاب وجودی شهدای گشوده است.
کد خبر : 328656
270262.jpg11111.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه حماسه و مقاومت گروه فرهنگ و هنر خبرگزاری آنا،‌ اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگران یکی از مهم‌‌ترین و پر‌کارترین ادارات کل معاونت فرهنگی و آموزشی بنیاد شهید است که وظیفه حفظ اسناد و نشر آثار شهدای گرانقدر نظام اسلامی را دارد که با به‌کارگیری نیرو‌های مجرب و کار آزموده در بخش مرمت آثار، اسناد و آثار شهدا به مثابه یک اثر ملی، فرهنگی و تاریخی بازسازی و مرمت می‌شوند و در فضایی با رعایت استاندارد‌های جهانی نگهداری می‌شوند.


پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد بخشی تخصصی در حوزه دیجیتال و نرم‌افزار است که اداره‌کل اسناد و انتشارات بنیاد شهید و امور ایثارگرا را علاوه بر خبر‌رسانی در حوزه ایثار و شهادت در تهیه و تولید لوح‌های فشرده  چند رسانه‌ای یاری می‌کند و برای شهدای گرانقدر نظام اسلامی، بسته‌های فرهنگی و اجتماعی از ابتدای زندگی شهید تا لحظه شهادت را به تشنگان حقیقت تقدیم می‌کند.


یکی از زیبا‌ترین اقدامات پایگاه نوید شاهد ساخت و اجرای برنامه تفأل به وصیت‌نامه شهداست که از طراوت خاصی برخوردار است. از جایی‌که خدا در قرآن فرموده‌: «وَ لا تَحْسَبَنَّ الَّذينَ قُتِلُوا في‏ سَبيلِ اللَّهِ أَمْواتاً بَلْ أَحْياءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»، تقأل به وصیت نامه شهید این حس که با شهید سخن می‌گوییم را پدید می‌آورد ارتباط خاصی آغاز می‌شود.


علاقه‌مندان به تفأل به وصیت نامه شهدا می‌توانند به پایگاه اطلاع رسانی نوید شاهد مراجعه و گوش دل را به قطعه‌ای از وصیت‌نامه شهدا بسپارند و آن را در زندگی خود به‌کار ببرند. 


انتهای پیام/4100/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
رضا اسدی
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۲۱:۴۹
۰
دمتون گرم به خدا با این مطا‌لب شما حالم عوض شد.
هلدینگ شایسته