دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

اعزام 30 دانشجوی واحد زابل به اردوی جهادی

سرپرست واحد زابل گفت:‌ 30 تن از دانشجویان بسیجی واحد زابل به اردوی جهادی به مناطق محروم شهرستان هیرمند، یکی از پنج شهرستان محروم منطقه سیستان اعزام شدند.
کد خبر : 32865

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر محمد مجوزی در مراسم بدرقه 30 تن از دانشجویان جهادگر اظهار کرد: فلسفه وجودی دانشگاه‌ها به عنوان محور توسعه در مناطق مختلف کشور به ویژه در مناطق محروم، رفع مشکلات آن منطقه در حد توان خود است و دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل از این رسالت مهم غافل نبوده و از بدو تاسیس تلاش کرده تا در منطقه سیستان تاثیرگذار باشد و در رفع مشکلات مردم سیستان از هیچ کوششی فروگذار نکند.


مجوزی گفت: رویکرد مدیریت عالی دانشگاه آزاد اسلامی دکتر میرزاده در حمایت صددرصدی از طرح‌های اقتصادی دانش‌بنیان و اجرای طرح های ماندگار فرهنگی، رفع محرومیت از مناطقی است که واحد های دانشگاه آزاد اسلامی در آنجا حضور دارد.


وی بیان کرد: دانشگاه آزاد اسلامی واحد زابل با توجه به شرایط منطقه سیستان و وجود چندین سال خشکسالی در این منطقه همواره تلاش کرده با ایجاد امید در دل منطقه و معرفی خدمات نظام مقدس جمهوری اسلامی به این مردم آنها را برای ماندن در تنگه احد کشور عزیزمان امیدوار نگه دارد که اگر مراکز علمی و دانشگاهی چون دانشگاه آزاد اسلامی در این منطقه نبود سیستان با سونامی مهاجرت مواجه می‌شد.


سرپرست واحد زابل تصریح کرد: شما دانشجویان بسیجی به عنوان سفیران دانشگاه آزاد اسلامی نقش بسیار مهمی در ایجاد امید در دل این مردم رنج کشیده، با معرفی خدمات این دانشگاه و نظام در منطقه سیستان دارید. مردم مناطق محروم و کمتر برخوردار سیستان بزرگ باید بدانند که تنها به حال خود رها نشده‌اند و خانواده بزرگ دانشگاه آزاد اسلامی تمام سعی و تلاش خود را برای رفع گرد و غبار محرومیت از چهره منطقه سیستان خواهد کرد.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته