دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 19:53
طی حکمی صورت گرفت؛

انتصاب عضو شورای سیاستگذاری هیات امنای دانشکده‌های علوم پزشکی

وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محسن نجفی‌خواه را به‌ عنوان عضو شورای سیاست‌گذاری هیأت امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی منصوب کرد.
کد خبر : 328644

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از روابط عمومی وزارت بهداشت، سید حسن قاضی‌زاده‌هاشمی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکمی محسن نجفی‌خواه را به‌عنوان عضو شورای سیاستگذاری هیأت امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی منصوب کرد.


وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در حکم انتصاب خود بر ترسیم خطوط کلی و استراتژی‌ کلان وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی برای استفاده حداکثری از قوانین و مقررات کشوری هیأت امنا در دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و افزایش هماهنگی‌ درونی برای تنظیم پیشنهاد‌های کاربردی منطبق بر قوانین بالادستی، سیاست‌های وزارتی و درخواست‌ها و نیازهای دانشگاه‌ها به‌منظور طرح و تصمیم‌گیری در جلسات هیأت امنا تـأکید کرده است.


قاضی‌زاده‌ هاشمی در خاتمه حکم انتصاب، خواستار پایش دقیق عملکرد دبیرخانه‌های هیأت امنای دانشگاه‌ها و دانشکده‌های علوم پزشکی و اخذ تدابیر مناسب بر ارتقای جایگاه آن‌ها در تصمیم‌گیری‌های درون دانشگاهی منطبق بر قوانین و مقررات موجود و همچنین  ارزیابی عملکرد اعضای هیأت امنای دانشگاه‌ها و شناسایی افراد برجسته کشور جهت عضویت در این هیأت‌ها با رعایت دقیق اصل شایسته‌گزینی شده است.


انتهای پیام/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته