دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 18:10

صعود تکواندوکاران ایرانی به نیمه‌نهایی قهرمانی تیمی جهان

تکواندوکاران کشورمان در مبارزه پایانی مرحله مقدماتی با حریف ازبک مبارزه کردند که با برتری برابر این تیم سومین پیروزی دست یافتند و راهی مرحله نیمه‌نهایی شدند.
کد خبر : 328619
تکواندو.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال 2018 با حضور هشت تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی از ساعت 8:30 (به وقت تهران) امروز (شنبه - سوم آذر) در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت. 


تیم شهرداری ورامین به عنوان نماینده ایران در گروه دوم با تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه شده بود که در آخرین پیکار برابر تکواندوکاران ازبکستان قرار گرفت و موفق شد نتیجه را 54 بر 37 به نفع خود رقم بزند.


نمایندگان کشورمان در اولین مسابقه خود به مصاف تیم آذربایجان رفتند و موفق شدند با نتیجه 66 بر 58 این مبارزات را به پایان برساند. در دومین دیدار نیز رو در روی تیم چین قرار گرفت و با نتیجه 45 بر 44 موفق شد با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شود.


سروش احمدی، میرهاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده‌اند که با کسب دو پیروزی در ادامه به مصاف ازبکستان می‌روند.


دو تيم برتر هر گروه به مرحله نيمه‌نهايی راه پيدا میكنند و قرعه نيمه‌نهايی براساس نتايج مرحله گروهی هر تيم تعيين می‌شود.


مبارزات مرحله نیمه‌نهایی و فینال از 12:30 تا 15:30 فردا (یکشنبه – 4 آذرماه) پیگیری می‌شود.


هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی است. سیدحسن میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.


گفتنی است؛ مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G2 است و به ترتیب به تیم‌های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.


انتهای پیام/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته