دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 19:11
شمس‌الدینی تأکید کرد:

لزوم مشارکت دانشگاهیان در پیشرفت و بهبود وضعیت دانشگاه

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی مشارکت همگانی دانشگاهیان اعم از دانشجو، استاد و کارمند برای پیشرفت و بهبود وضعیت دانشگاه را ضروری دانست.
کد خبر : 328610
IMG_4482.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از نورآباد ممسنی، اسماعیل شمس‌الدینی عصر امروز در جلسه توجیهی دانشجویان جدید دانشگاه آزاد اسلامی واحد نورآباد ممسنی عنوان کرد که با تمام توان در خدمت دانشگاه، علم و دانش و دانشجویان هستیم.
 
وی افزود: تحصیل در دانشگاه عبادتی الهی است و اگر دانشجویان بتوانند این فرصت را مدیریت کنند بر بسیاری از مشکلات زندگی خود فائق می‌آیند.


عضو شورای فرهنگ عمومی شهرستان ممسنی خطاب به دانشجویان تصریح کرد: میزان مطالعه و آگاهی شما دانشجویان و نوع نگاه و بینش‌تان به فراگیری علم باید متفاوت از دبیرستان باشد.


شمس‌الدینی، ضرورت مشارکت همگانی برای پیشرفت و بهبود وضعیت دانشگاه را یادآور شد و بیان کرد: رسالت اصلی دانشگاه تربیت نیروی انسانی متعهد برای بخش‌های مختلف کشور است؛ از همه ظرفیت‌ها برای پیشرفت و پیشبرد اهداف عالی دانشگاه و رضایت دانشجویان استفاده می‌کنیم.


کاظم گودرزی معاون اداری مالی و حجت‌الاسلام سیدرضا شمس‌الدینی مسئول دفتر فرهنگ اسلامی واحد ممسنی نیز در خصوص مسائل مطرح شده توسط دانشجویان در حوزه خود سخنانی بیان کردند.


دانشجویان در این نشست به طرح سؤال و انتقاد خود در زمینه‌‌های مرتبط با حوزه معاونت آموزشی و دانشجویی و اداری مالی پرداختند و مسئولان دانشگاه نیز پاسخگو بودند. عمده مباحث مطرح شده توسط دانشجویان مواردی نظیر سرویس ایاب و ذهاب دانشجویی، سلف سرویس و مسائل مطرح در خصوص انتخاب واحد بود.


انتهای پیام/4062/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته