دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
03 آذر 1397 - 14:35
تکواندو قهرمانی جهان؛

پیروزی شهرداری ورامین مقابل آذربایجان و چین

تیم شهرداری ورامین به‌عنوان نماینده ایران در دیدار گروه خود در مسابقات قهرمانی تیمی جهان 2018 موفق شد تیم‌های آذربایجان و چین را شکست دهد.
کد خبر : 328501
shahrdari-jam-jahani-B.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا از روابط عمومی فدراسیون تکواندو، بیست و دومین دوره مسابقات تکواندو قهرمانی تیمی جهان در سال 2018 با حضور هشت تیم دعوت شده از سوی فدراسیون جهانی از ساعت 8:30 (به وقت تهران) امروز در مجموعه ورزشی «زاید» فجیره آغاز و به مدت دو روز ادامه خواهد داشت.


تیم شهرداری ورامین به‌عنوانِ نماینده ایران در گروه خود با تیم‌های آذربایجان، چین و ازبکستان هم‌گروه شده بود که در نخستین دیدار به مصاف تیم آذربایجان رفت و موفق شد با نتیجه 66 بر 58 این مبارزات جذاب را به پایان برساند.تیم شهرداری ورامین در دومین مبارزه خود رودرروی تیم چین قرار گرفت و با نتیجه 45 بر 44 موفق شد با پیروزی از شیاپ‌چانگ خارج شود.


سروش احمدی، میر‌هاشم حسینی، ابوالفضل یعقوبی، سینا بهرامی و مهدی خدابخشی اعضای تیم ایران را تشکیل داده‌اند.


نمایندگان کشورمان در آخرین مبارزه خود باید با  ازبکستان مبارزه کنند.


دو تيم برتر هر گروه به مرحله نیمه‌نهایی راه پیدا می‌کنند و قرعه نیمه‌نهایی براساس نتایج مرحله گروهی هر تيم تعیین می‌شود. هر برد سه امتیاز و هر تساوی یک امتیاز برای تیم‌ها در جدول رده‌بندی حساب خواهد شد.


هدایت این تیم برعهده پیام خانلرخانی به عنوان سرمربی و هاشم زنگنه به عنوان مربی است. سیدحسن‌میر نیز به عنوان سرپرست در کنار تیم حضور دارد.


 مسابقات قهرمانی تیمی جهان دارای گرید تیمی G2 است و به ترتیب به تیم‌های اول 20 امتیاز، دوم 12 امتیاز، سوم 7.2 امتیاز و پنجم 4.32 امتیاز تعلق می‌گیرد.


انتهای پیام/4048/4057/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته