دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1397 - 16:59
قاضی‌‎زاده هاشمی:

لازمه تحقق آرمان فلسطین دوری از تفرقه است

نماینده مجلس شورای اسلامی دوری از تفرقه را لازمه تحقق آرمان فلسطین دانست و گفت: با وحدت و دوری از تفرقه می‌توان با رژیم صهیونسیتی مقابله کرد.
کد خبر : 328299
139505041255119698209684.jpg

به گزارش خبرنگار حوزه احزاب گروه سیاسی خبرگزاری آنا، سید امیرحسین قاضی‌زاده هاشمی در اجلاسیه نقش احزاب و فعالان سیاسی در کاهش اختلافات مذهبی و حمایت از آرمان فلسطین که بعدازظهر امروز در هتل پارسیان آزادی برگزار شد گفت: هدف از تشکیل رژیم صهیونسیتی تعمیق سلطه غرب در منطقه غرب آسیا بوده است و وابستگی دولت‌ها، درگیری‌های سیاسی، عقب‌ نگاه داشتن امت اسلامی از توسعه ‌نمونه‌‌هایی از توطئه‌های غربی هستند تا سلطه خودشان را در این منطقه تقویت کنند.


وی ادامه داد: احزاب می‌توانند با توسعه اقتصادی و تقابل با غرب و تلاش برای نزدیک کردن دولت‌های اسلامی، این توطئه‌ها را خنثی کنند.


نماینده مردم مشهد در مجلس شورای اسلامی با اشاره به آزادی قدس شریف افزود: تلاش براس آزادی قدس شریف و فلسطین ابتدا از طریق احزاب شروع شد و کم‌کم با شکل‌گیری جریانات سیاسی و اجتماعی به تعداد زیاد، زمینه‌هایی تحقق آرمان فلسطین فراهم شد و تا به امروز ادامه دارد.


وی دوری از تفرقه را لازمه تحقق آرمان فلسطین دانست و خاطرنشان کرد: باید با دوری از تفرقه زمینه وحدت را شکل دهیم و بعد از تحقق وحدت، جریان مقابله با رژیم صهیونسیتی شکل می‌گیرد.


انتهای پیام/۴۰۷۹


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته