دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
02 آذر 1397 - 14:54
حجت‌الاسلام طاهری:

وحدت ملت ایران موجب تحقق پیروزی‌های بزرگ است

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان وحدت ملت ایران در انقلاب اسلامی را نشان‌دهنده تحقق پیروزی‌های بزرگ دانست.
کد خبر : 328262
photo_2018-11-23_13-13-59.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی‌آبادکتول، حجت‌الاسلام سیدعلی طاهری در حاشیه جلسه هم‌اندیشی اساتید دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آبادکتول گروه معارف با گرامیداشت هفته وحدت و بسیج، مسائل تربیتی و فرهنگی را از مباحث مهم در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد.


وی با اشاره به اینکه وحدت ملت ایران در 40 سال بالندگی انقلاب اسلامی ایران خود نشان از تحقق پیروزی‌های بزرگ است، گفت: در هفته بسیج باید با رویکرد وحدت و همدلی بین همه اقشار جامعه، از پیامبر گرامی اسلام ایجاد وحدت و وفاق را الگوسازی کرده و در بین جامعه نشر دهیم.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی استان گلستان با اشاره به تأکید مقام معظم رهبری به حضور بسیجیان در مناسبت‌های مختلف، دو قشر بسیج دانشجویی و بسیج اساتید را مرکز توجه در دانشگاه آزاد اسلامی عنوان کرد و افزود: بدون شک هم‌اندیشی این دو قشر ثمرات قابل توجهی را در دانشگاه به‌دنبال خواهد داشت.


طاهری سه محور آموزش، پژوهش و فرهنگی و تربیتی را از اولویت‌های دانشگاه عنوان و تصریح کرد: انتظار از اساتید بسیجی این است که با برنامه‌ریزی های لازم به منظور تربیت دانشجویان توانمند و نیز تقویت بنیه آنان در این محورها گام بردارند.


وی بر هم‌افزایی و اثربخشی فعالیت‌های بسیجیان و تعامل نیروهای فعال بسیج در دانشگاه‌ تأکید کرد و افزود: امید است تمامی اجزای دانشگاه در کنار بسیج اساتید با همبستگی و همفکری در راستای تحولی که امروزه مقام معظم انتظار دارند، حرکت کند.


انتهای پیام/4101/خ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته