دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
21 مرداد 1394 - 12:43

محرم همچنان غایب تمرینات سپاهان/ مصدومیت پادوانی برطرف شد

لئوناردو پادوانی، مدافع تیم فوتبال سپاهان اصفهان در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور مقابل پرسپولیس تهران به میدان می‌رود.
کد خبر : 32816

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا در اصفهان، تلاش پزشکان سپاهان برای بهبود لئوناردو پادوانی، مدافع برزیلی تیم فوتبال سپاهان اصفهان که در دو هفته نخست لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور به دلیل کشیدگی عضله به میدان نرفت مثمر ثمر واقع شد و این بازیکن می‌تواند در هفته سوم لیگ برتر برای تیم اصفهانی به میدان برود.


خوروش، سرپرست سپاهان درباره اینکه آیا پادوانی روز پنجشنبه برای طلایی‌پوشان اصفهان بازی می‌کند یا خیر، به خبرنگار آنا گفت: «مصدومیت پادووانی برطرف شده اما درباره استفاده یا عدم استفاده از این بازیکن، کادر فنی تیم باید نظر دهد. تیم ما مشکلی در زمینه استفاده از دیگر بازیکنان ندارد و همه بازیکنان می‌توانند در این مسابقه به میدان بروند.»


گفتنی است، محرم نویدکیا، کاپیتان سپاهان همچنان در تمرینات تیم اصفهانی غایب است و بدون شک در دیدار روز پنجشنبه مقابل پرسپولیس تهران نیز برای سپاهان به میدان نخواهد رفت.


دیدار تیم‌های فوتبال سپاهان اصفهان و پرسپولیس تهران در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور از ساعت 19:25 روز پنجشنبه در ورزشگاه فولادشهر اصفهان برگزار می‌شود.


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته