دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
رئیس کمیته مسابقات AFC:

گروه سوم به دلیل حضور نماینده‌های عربستان و قطر پلی‌آف ندارد

با توجه به سیدبندی‌ها و مشخص بودن وضعیت گروه سوم برای قرار گرفتن نمایندگان قطر و عربستان، دیدارهای پلی‌آف با حضور تیم‌های قطری و عربستانی نمی‌توانست انجام شود.
کد خبر : 328139
8898c3c2-4ffa-461a-816b-c3e19ac6cda9.jpg

به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری آنا، پندار خمارلو در گفتگو با سایت رسمی باشگاه پرسپولیس اظهار داشت: گروه‌بندی مسابقات به شکلی اتفاق افتاد که در گروه یک بازی‌ها تعداد بازی‌های پلی‌آف زیاد بود در حالی که گروه سوم بازی‌ها هیچ دیدار پلی‌آفی را در برنامه خود نداشت. این مسأله ابهام‌هایی را به وجود آورد که موضوع سؤال ما از رئیس کمیته مسابقات کنفدراسیون فوتبال آسیا قرار گرفت.


وی ادامه داد: آقای پاول لوزانوف در این ارتباط توضیح داد؛ با توجه به سیدبندی‌ها، وضعیت گروه سوم برای قرار گرفتن نمایندگان قطر و عربستان مشخص بود. به همین دلیل دیدارهای پلی‌آف با حضور تیم‌های قطری و عربستانی نمی‌توانست در این گروه انجام شود، چون در صورت صعود هریک از آنها ، دو تیم از یک کشور در یک گروه قرار می‌گرفتند. بر همین اساس این بازی‌های پلی‌آف باید به گروه دیگری منتقل می‌شد که در آن نمایندگان این دو کشور حضور نداشته باشند.


مدیر روابط عمومی و مدیر رسانه‌ای پرسپولیس در پایان درباره وضعیت بازی‌های حذفی گروه چهارم که پرسپولیس در آن قرار دارد، اضافه کرد: ابتدا دو تیم پاختاکور و نیروی هوایی عراق با یکدیگر بازی خواهند کرد و برنده این دو تیم به مصاف النصر امارات می‌رود تا تیم چهارم گروه تعیین شود.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته