دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
حسین قلیجی:

طرح شیفت ایثار، روحیه فداکاری را در میان کارگران ترویج می‌دهد

معاونت فرهنگی سازمان بسیج کارگری گفت:‌ هدف‌گذاری ما از اجرای طرح شیفت ایثار این است که روحیه ایثار و فداکاری در مجموع کارخانجات کشور از جریان نیفتد.
کد خبر : 328117
226650.jpg

حسین قلیجی بعدازظهر امروز در حاشیه اجرای طرح شیفت ایثار که به مناسبت فرا رسیدن هفته بسیج در کارخانجات سراسر کشور برگزار شد، در جمع خبرنگاران در رابطه با این طرح گفت: هدف‌گذاری ما از اجرای این طرح این است که روحیه ایثار و فداکاری در مجموع کارخانجات کشور از جریان نیفتد.


وی افزود: همچنین طرح شیفت ایثار می‌تواند بعضی مشکلات اقتصادی موجود در کارخانجات را با همین موضوع حل کند اما موضوعی که بیشتر مدنظر ما در اجرای طرح شیفت ایثار بود این است که خود کارگران بتوانند با کار جهادی مشکلات خود را حل‌وفصل کنند تا این روحیه به کل جامعه سرایت کند.


معاون فرهنگی سازمان بسیج کارگری با بیان اینکه طرح شیفت ایثار توجه ویژه‌ای به اجرای اقتصاد مقاومتی دارد تصریح کرد: ‌تمامی کارگران و مدیران کارخانه‌ها اگر تمایل داشته باشند، می‌توانند در این طرح ثبت‌نام کنند و هر شخصی به میزان توانایی که دارد می‌تواند شیفت کاری خود را وقف این کار خداپسندانه کند، یعنی ممکن است کارگری یا مدیری بخواهد تمامی حقوق یک شیفت و یا دو شیفت کاری خود را به افراد نیازمند اختصاص دهد و یا حتی ممکن است حقوق این شیفت‌های کاری در راه حل مشکلات کارخانه و شرکت هزینه شود.      


گفتنی است؛ طرح «شیفت ایثار» یک روز کاری بدون دستمزد ویژه کارگران و مدیران برای کمک به مشکلات اقتصادی کشور است تا درآمدهای حاصل از این طریق به افراد نیازمند تحت پوشش کمیته امداد و مؤسسه خیریه محک و یا حل مشکلات کارخانجات اختصاص یابد.


انتهای پیام/4079/پ


 


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
ناشناس
Iran (Islamic Republic of)
يکشنبه ۰۴ آذر ۱۳۹۷ - ۱۲:۱۰
۰
شما کلا رو روسفید کردین بخدا
هلدینگ شایسته