دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1397 - 16:55
یک مسئول انتظامی خبر داد:

ناكامی قاچاقچيان در انتقال حدود 178 کیلوگرم ترياك

فرمانده انتظامی استان فارس از کشف حدود 178 کیلوگرم ترياك در شهرستان داراب خبر داد.
کد خبر : 328110
956244.jpg

به گزارش گروه اجتماعی خبرگزاری آنا از پایگاه خبری پلیس، سردار احمدعلی گودرزی درباره آخرین اقدامات پلیس استان فارس برای مقابله با قاچاقچیان اظهار کرد: در جهت مبارزه شبانه‌روزی با باند‌های بزرگ مواد مخدر و در پی خبری مبنی بر اينكه دو دستگاه سواری 405 و سمند قصد انتقال محموله مواد مخدر به داراب را دارند، موضوع به‌صورت ويژه در دستور كار مأموران پليس مبارزه با مواد مخدر قرار گرفت.


وی افزود: مأموران پس از رصد اطلاعاتی در  یکی از محورهای مواصلاتی هر دو دستگاه خودرو حامل مواد مخدر را شناسايی و پس از طی مسافتی تعقيب‌ و‌ گريز در يك عمليات ضربتی خودروها را متوقف كردند.


فرمانده انتظامی استان فارس تصريح كرد: در بازرسي از هر 2 خودرو 177 کیلو و 580 گرم ترياك كشف و يك قاچاقچی دستگير و يك نفر ديگر با توجه به تاريكی هوا و كوهستانی بودن منطقه متواری شد لذا تلاش برای دستگيری این فرد نیز كماكان ادامه دارد.


گودرزی در پايان ضمن تأكيد بر عزم جدی پليس در برخورد با قاچاقچيان مواد مخدر، اظهار كرد: مأموران پليس با قاطعيت در مبارزه با سوداگران مرگ و نجات نسل آينده از تهديد پديده اعتياد و کاهش تبعات اجتماعی و فرهنگی آن در جامعه، به تلاش خود ادامه می‌دهد.


انتهای پیام/4110/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته