دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
خرمدل:

ملت ایران هیچ‌گاه عقیده تحمیلی را نمی‌پذیرد

فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: فریاد آزادی‌خواهی ما جهان را پر کرده و هیچ‌کس نمی‌تواند عقیده خود را به ما تحمیل کند.
کد خبر : 328092
۲۰۱۸۱۱۲۱_۰۹۵۸۱۰ (1).jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کهگیلویه و بویراحمد، یادواره شهدای کارمند استان کهگیلویه و بویراحمد در حسینه عاشقان ثارالله یاسوج با حضور حداکثری کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی این واحد دانشگاهی ظهر امروز برگزار شد.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند استان، گفت: شعار استقلال، آزادی، جمهوری اسلامی یعنی اینکه ما استقلال کامل داریم و باید در برابر بلوک شرق و غرب ایستادگی کنیم و توانستیم به رهبری حضرت امام خمینی(ره) قد علم کنیم و انقلاب صورت گرفت و همه محاسبات دنیا را به‌هم زدیم و برای انقلاب خود خون دل‌ها خوردیم و رنج‌ها کشیدیم.


حمید خرمدل بیان کرد: امروز می‌توانیم با اطمینان اعلام کنیم از ابعاد زیادی به استقلال رسیدیم و خودمان برای کشورمان تصمیم می‌گیریم ولی در زمان شاه کشورهای غربی برای ما تصمیم می‌گرفتند.


خرمدل گفت: امروزه به‌عنوان یک کشور انقلابی، فرهنگ و آرمان‌های ما در سراسر عالم طنین‌انداز شده و فریاد آزادی‌خواهی ما جهان را پر کرده است و هیچ‌کس نمی‌تواند به مردم و رهبری ما عقیده خود را تحمیل کند.


فرمانده سپاه فتح استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: جمهوری اسلامی یعنی مردم‌سالاری دینی و مردم در اداره کشور دخالت دارند و بسیج نمونه‌ای از این مردم‌سالاری است و امنیت ما را تأمین می‌کند.


به گفته وی، 137 شهید کارمند استان ما جان خود را برای انقلاب و وطن فدا کردند، اگر چه سختی‌های زیادی کشیدیم ولی دشمن هنوز ما را رها نکرده و به‌درستی تشخیص داده باید از درون به ما ضربه بزند و بهترین موضوع برای ضربه زدن روح و روان مردم ما است.


خرمدل گفت: شهیدان انقلاب را تثبیت کرده‌اند و ما باید در راه اعتلای آن تلاش و به مردم خدمت کنیم وبا خود عهد ببندیم که به‌صورت جهادی کار کنیم و این بهترین تجلیل از خون شهیدان است و امروز اوج امنیت را مرهون خون شهیدان هستیم.


انتهای پیام/4101


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته