دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
هاشمی‌پور خبر داد:

آغاز ثبت‌نام ازدواج دانشجویی در دانشگاه آزاد کهگیلویه و بویراحمد

دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد زمان ثبت‌نام ازدواج دانشجویی را از 29 آبان الی 30 دی ماه سال‌جاری اعلام کرد.
کد خبر : 328086
1.jpg

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کهگیلویه و بویراحمد، حجت‌الاسلام سید حکمت‌الله هاشمی‌پور ظهر امروز در نشست خبری با اصحاب رسانه در واحد یاسوج اظهار کرد: تنها نهادی که پرچم ازدواج جوانان را بالا برد، نهاد نمایندگی رهبری در دانشگاه‌ها است و این کار موجب شد طیف وسیعی از جوانان موفق به ازدواج شوند.


دبیر ستاد ازدواج دانشجویی استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: میزان طلاق ازدواج‌های دانشجویی 12 درصد از همه ازدواج‌ها کمتر است و این به‌دلیل برگزاری کارگاه‌ها و کلاس‌های مشاوره و استفاده از استادان برجسته ماست که کاهش چشم‌گیری در میزان طلاق داشته است.


مسئول نهاد نمایندگی مقام معظم رهبری در دانشگاه آزاد استان کهگیلویه و بویراحمد گفت: با توجه به اینکه بحث ازدواج دغدغه اصلی همه جوانان است، مسئولان باید کمک کنند تا جوانان بتوانند با کمترین مشکل، زندگی مشترک خود را شروع کند.


وی گفت: با توجه به مشکلات به‌وجود آمده برای جوانان که موجب بالا رفتن سن ازدواج در جوانان و ازدواج از اولویت اول جوانان خارج شده و همه اینها به سبب مشکل بیکاری جوانان است، ما اگر بتوانیم شرایط ازدواج ساده را برای آنها فراهم کنیم، موجب پایین آمدن سن ازدواج می‌شود.


هاشمی‌پور گفت: بیست و دومین دوره ازدواج دانشجویی به‌نام همسفر تا بهشت به‌صورت سفر سه روزه به مشهد مقدس و با شرکت در کارگاه تخصصی خانواده برگزار می‌شود، زمان ثبت‌نام در ازدواج دانشجویی از 29 آبان ماه لغایت 30 دی ماه سال‌جاری و از طریق سایت ازدواج دانشجویی انجام می‌پذیرد.


انتهای پیام/4101


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته