دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری

برگزاری نخستین جلسه شورای عالی بسیج ادارات در واحد ماهشهر

نخستین جلسه شورای عالی بسیج ادارات شهرستان ماهشهر با حضور اعضای این شورا و به میزبانی پایگاه خاتم الانبیاء بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در این واحد دانشگاهی برگزار شد.
کد خبر : 32808

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا، دکتر مازیار نوعی سرپرست دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در این جلسه جایگاه شورای عالی بسیج شهرستان را بسیار مهم و حیاتی خواند و گفت: این شورا می‌تواند در ارتقای جایگاه ادارات و سازمان‌های شهرستان در ابعاد گوناگون و توجه به مسائل مختلف نقشی اساسی داشته باشد.


مجتبی عساکره فرمانده بسیج ادارات شهرستان ماهشهر نیز، دستورالعمل مربوط به انتخاب رئیس و نایب رئیس شورای عالی بسیج ادارات شهرستان را قرائت و مقررات و اهم فعالیت‌های آن را برای حاضران تشریح کرد.


پس از آن اعضای حاضر در جلسه به بیان نظر و پیشنهاد خود در این مورد و اولویت‌هایی که باید در ادارات و سازمان‌ها مورد توجه قرار گیرد، پرداختند.


در پایان جلسه انتخابات رئیس و نایب رئیس شورای عالی بسیج ادارات شهرستان ماهشهر برگزار شد که عمادالدین آتش پنجه از پایگاه مقاومت خاتم الانبیاء بسیج کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی به عنوان رئیس و محمد سبکبار از پایگاه مقاومت بسیج کارکنان ناحیه برق جنوب شرق به عنوان نایب رئیس شورای عالی بسیج ادارات شهرستان ماهشهر انتخاب شدند.


عمادالدین آتش پنجه، حسین حمید، کامران رئیس قنواتی و پرویز حامدیان از کارکنان دانشگاه آزاد اسلامی واحد ماهشهر در شورای عالی بسیج ادارات شهرستان ماهشهر عضو هستند.



انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته