دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1397 - 14:20
سرلشکر جعفری:

مهم‌ترین ویژگی برنامه‌های بسیج دانشجویی حل مسائل مردم است

فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی مهم‌ترین ویژگی طرح‌های اعتلای سازمان بسیج دانشجویی را توجه به حل مسائل عموم مردم دانست.
کد خبر : 328066
_19714.jpg

به گزارش گروه دانشگاه خبرگزاری آنا از پایگاه اطلاع‌رسانی سازمان بسیج دانشجویی، در آستانه سی‌امین سالروز تأسیس بسیج دانشجویی، سردار سرلشکر پاسدار محمدعلی جعفری فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی با حضور در مجتمع فرهنگی دانشجویی ۱۳ آبان از سازمان بسیج دانشجویی بازدید کرد.


سردار جعفری در این بازدید مهم‌ترین ویژگی طرح‌های اعتلای سازمان بسیج مستضعفین و به‌‌ویژه سازمان بسیج دانشجویی را توجه به حل مسائل عموم مردم دانست.


فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی جوانان مؤمن و انقلابی را آینده‌‌‌سازان ایران اسلامی خواند و تأکید کرد: انقلاب اسلامی در آستانه چهلمین سال خود به فضل الهی و با درایت رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و همت جوانان مؤمن و انقلابی و با روحیه بسیجی و جهادی، دسیسه‌های دشمنان و بدخواهان را خنثی و با عزت و اقتدار به سمت قله‌های موفقیت حرکت می‌کند.


 در ابتدای این دیدار مسئولان سازمان بسیج دانشجویی گزارشی از پیگیری حل مسائل مختلف مردم از جمله عملکرد قرارگاه شهید احمدی روشن، ستاد پیگیری مشکلات کسب و کار و اتاق جنگ اقتصادی ارائه کردند.


انتهای پیام/پ


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته