دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1397 - 14:15
مختاری:

بدحجابی در دانشگاه‌ها حاصل ملاحظات انتخاباتی از 20 سال پیش است

معاون نمایندگی ولی‌فقیه در دانشگاه‌های فارس گفت: پدیده بدحجابی در دانشگاه‌ها حاصل کم‌کاری و ملاحظات انتخاباتی بعضی از کاندیدها و مسئولان وقت از 20 سال پیش است.
کد خبر : 328064
IMG_8605 (1).JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از کازرون، حجت‌الاسلام امرالله مختاری صبح امروز در نشست هم‌اندیشی استادن دانشگاه آزاد اسلامی واحد کازرون با ذکر خاطراتی از دوران قبل از پیروزی انقلاب اسلامی و فعالیت‌های فرهنگی، مذهبی، سیاسی و اجتماعی جوانان در مقاطع مختلف کشور، گفت: رسالت فرد بسیجی این است که جلو خودی و غیرخودی غرش و اعلام موجودیت و موضع قاطع کند و فردی محافظه‌کار، بی‌تفاوت و بی‌احساس نباشد که حتی موجب بی‌اشتهایی دیگران هم باشد.


مختاری افزود: بسیجی‌بودن و بسیجی ماندن هزینه دارد، اگر بخواهی یک فرد بسیجی واقعی و فعال در جامعه  باشی باید در کنار اهداف بسیج و انقلاب دارای گذشت مالی و جانی باشد و اجازه ندهی از نام، عنوان و ارزش بسیج سوءاستفاده شود، بسیج یک تفکر جمعی است و تک‌روی در آن معنی ندارد.


وی با بیان اینکه پدیده بدحجابی امروز در جامعه و دانشگاه‌ها حاصل کم‌کاری، بی‌تفاوتی و نیز ملاحظات انتخاباتی بعضی از کاندیدها و مسئولان وقت از 20 سال قبل تاکنون است، گفت: بدحجابی یک پدیده تک عاملی نیست و عامل‌های مختلفی دارد و ما امروز باید در مقابل خیلی از منکرات موجود جامعه امر به معروف کنیم، اما مواظب رعایت تمام موازین و ظرفیت‌های اسلامی در انجام فریضه امر به معروف باشیم.


به گزارش آنا، در این نشست هم‌اندیشی، استادان با تبریک و تشکر از افرادی که در قامت بسیج و بااخلاص بسیجی تلاش دارند تا هویت و ارزش آن حفظ و پایدار بماند، از بعضی افراد بسیجی‌نما و مسئولانی که با عنوان بسیجی از نام و جایگاه این نهاد ارزشی سوءاستفاده‌های زیادی می‌کنند و موجب بدنامی، تخریب کانون بسیج و اهداف انقلاب می‌شوند، انتقاد و گلایه کردند.


انتهای پیام/4101/4062


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته