دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
22 مرداد 1394 - 00:32

رضا مهاجری: پدیده مقابل پرسپولیس و فولاد چوب جوانی اش را خورد / شکست سایپا کار آسانی نیست

سرمربی پدیده اظهار کرد: اگر بازیکنانم مرتکب اشتباهی نشوند سایپا را در خانه اش شکست می دهیم.
کد خبر : 32805

تیم فوتبال پدیده خراسان پس از متوقف کردن تیم های مدعی پرسپولیس و فولاد این هفته میهمان سایپا خواهد بود. رضا مهاجری در خصوص دیدار این هفته تیمش مقابل شاگردان مجید جلالی به خبرنگار ورزشی خبرگزاری آنا، گفت:« برابر تیم آماده و منسجمی بازی داریم. تیمی که در دو بازی اول خود نشان داد حریفی سرسخت برای دیگر تیم های لیگ برتر است. سایپا از کادرفنی خوبی بهره می برد که حضور مجید جلالی در راس آن کار را برای تیم های مقابلش سخت می کند. جلالی مربی باهوش و با دانشی که نتایج قابل قبولی در تیم های قبلی خود گرفته است.»


وی ادامه داد:« وجود بازیکنان باتجربه ای چون جواد نکونام، ابراهیم صادقی و میلاد میداودی نیز یکی از دلایل قدرت بالای این تیم است. تیم سایپا فرصت کافی برای شکل گیری را داشته و توانسته ضمن بدنسازی مناسب، تمرینات پیش از شروع فصل جدید لیگ را سپری کند. به خوبی می دانیم که برای متوقف کردن چنین تیمی نیاز به برنامه ای هدفمند داریم که توضیحاتش به عهده من و اجرایش وظیفه بازیکنان تیم است.»


مهاجری در ادامه خاطرنشان کرد:« خدا رو شکر در بازی برابر سایپا بازیکن مصدومی نداریم و با آمادگی کامل به مصاف سایپا


میرویم. شاگردانم در دو بازی گذشته خود چوب جوانی شان را خوردند وگرنه می توانستیم برابر پرسپولیس و به خصوص فولاد پیروز شویم. امیدوارم برابر شاگردان مجید جلالی بازیکنانم با دقت بازی کنند و با اشتباهات فردی خود به حریف امتیازی ندهند.»


سرمربی پدیده درباره استفاده از بازیکنان جوان در تیم خود، اظهار کرد:« نگاه ویژهای به بازیکنان جوان و آینده دار استان خراسان دارم. قصد دارم بهای بیشتری به آنها بدهم. هفته گذشته دقایقی به مهربان 19 ساله بازی دادم تا نشان دهم جوانان تیم


میتوانند سهمی در موفقیت های تیم داشته باشند. البته آنها هم باید تلاش کنند تا در ترکیب تیم قرار بگیرند. بازیکنانی که بتوانند لیاقت خود را ثابت کنند قطعا در ترکیب تیم جای دارند.»


مهاجری در مورد اینکه هدف پدیده در پایان فصل ایستادن در میان تیم های تک رقمی است یا به جایگاه بالاتری فکر می کند، عنوان کرد:« از روز اول که با مدیران باشگاه صحبت کردم بحث اینکه تیم در چه رتبه ای قرار بگیرد را نداشتیم. هدف اصلی ما انجام بازی های تماشاگرپسند است تا مردم استان خراسان از داشتن چنین تیمی لذت ببرند. قطعا با انجام بازی های خوب تیم در لیگ خواهد ماند.»


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته