دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
01 آذر 1397 - 12:47
رکن‌آبادی:

جنگ یمن یک فاجعه انسانی است

رئیس اداره زنان و کودکان مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) اظهار کرد: جنگ یمن یک فاجعه انسانی در تمامی ابعاد است.
کد خبر : 328017
1395121115025582610148424.jpg

به گزارش خبرنگار گروه بین‌الملل خبرگزاری آنا، دکتر ایران رکن‌آبادی در همایش بین‌المللی حمایت از مردم مظلوم و مقاوم یمن با تبریک به مناسبت هفته وحدت و همچنین هفته بسیج گفت: «بسیجیان عزیز احیاگران اسلام ناب محمدی (ص) در سراسر جهان هستند.»


وی افزود: «همه عدالت‌خواهان و حق‌جویانی که وجدان دارند برای التیام دردها و آلام مردم یمن تلاش می‌کنند. جنگ یمن یک فاجعه انسانی و جنگی در تمامی ابعاد اقتصادی، رسانه‌ای، بیولوژیکی و نظامی است.»


رئیس اداره زنان و کودکان مجمع جهانی اهل‌بیت (ع) ادامه داد: «امروز صحنه جنگ در یمن درواقع رویارویی استکبار جهانی با مظلومان و مستضعفان جهان است.»


خانم رکن‌آبادی با اشاره به مشکلات عدیده‌ای که در یمن وجود دارد تصریح کرد: «فضایی که ایجادشده و آن مقاومت بسیار جالب و عجیب مردم یمن است که خود از وجود یک روح قوی و یک مقاومت عمیق در آن کشور سخن می‌گوید.»


وی با اشاره به این موضوع که تجاوز به یمن به جنگ اراده‌ها تبدیل شده است تأکید کرد: «موضوعی که به تعبیر مقام معظم رهبری حضرت امام خامنه‌ای اساس و بنیان مقاومت تبیین می‌شود همین موضوع اراده است.»


رکن‌آبادی اعلام کرد: «امیدوارم این اجتماعی که امروز شکل گرفته بتواند یک دستور کار جدی و تأثیرگذار عمیق را برای جهان اسلام داشته باشد. امروز استکبار جهانی تلاش می‌کند امت اسلام را ذره‌ذره کند و ازاین‌رو با تمام وجودشان مبارزه می‌کنند. نه‌فقط در یمن بلکه در سرتاسر جهان از سوریه و بحرین گرفته تا افغانستان عراق شما شاهد این نزاع هستید. دشمنان اسلام و امت مسلمان از هر راهی که بتوانند، از هر طریقی که توانش را داشته باشند در حال مبارزه هستند و تمامی ابزارها را به کمک گرفته‌اند.»


وی اظهار کرد: «در مقابل اهداف شوم دشمن می‌طلبد حقیقتاً در هفته وحدت تمام امت اسلامی و مسلمانان جهان باهم وحدت و هماهنگی داشته باشند تا این جرثومه‌های فساد را در تمام عالم از بین ببرند.»


رکن‌آبادی با اشاره به برگزاری چنین نشست‌هایی گفت: «نتیجه این نشست‌ها بسیار مهم است و در نجات جان مردم جهان مهم تأثیرگزار خواهد بود.»


وی در ادامه به شهادت 12 هزار کودک در یمن گریزی زد و افزود: «این آمار به چه معنی است؟ اگر جنگ با حکومت است چرا مکان‌های مسکونی را از بین می‌برند؟ چرا مراکز اقتصادی را منهدم می‌کنند؟ چرا مردم بی‌گناه را به خاک و خون می‌کشند؟ چرا حمله می‌کند به مراکز بیمارستانی که مرکز مبارزه با بیماری‌هایی مانند سل بوده است.»


رکن‌آبادی در خاتمه با تشکر از متصدیان در سازمان بسیج که این اجتماع نخبگانی را تشکیل داده‌اند ابراز امیدوارم کرد: «برگزاری چنین همایش‌هایی می‌تواند پایه و اساسی برای یک اقدام فراگیر بین‌المللی در جهان اسلام باشد.»


انتهای پیام/4033/


انتهای پیام/

ارسال نظر
نظرات بینندگان ۰ نظر
مهدیه زارعی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
۰
مرگ بر آل سعود
کلانتری
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۳:۵۶
۰
مرگ بر آل سعود و همپیمانانش
لیلا صارقی
Iran (Islamic Republic of)
پنجشنبه ۰۱ آذر ۱۳۹۷ - ۱۴:۰۱
۰
متاسفانه یمن قربانی نقشه شوم استکبار جهانی به سرکردگی آمریکا و جنایتکاران منطقه ای هست
هلدینگ شایسته