دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
30 آبان 1397 - 18:02
اسفندیاری‌مقدم:

دانشجویان کسب علم همراه با شناخت و معرفت را سرلوحه کار قرار دهند

رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول عنوان کرد: دانشجویان کسب علم همراه با شناخت و معرفت را سرلوحه کار خود قرار دهند.
کد خبر : 327941
IMG_4127.JPG

به گزارش خبرنگار خبرگزاری آنا از علی‌آباد کتول، علیرضا اسفندیاری‌مقدم عصر امروز در جلسه توجیهی آموزشی، فرهنگی و دانشجویی دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با تبریک هفته وحدت و بسیج، تحصیل در دانشگاه را عبادت الهی برشمرد.


وی افزود: اگر دانشجویان بتوانند این فرصت را مدیریت کنند بر بسیاری از مشکلات زندگی خود فائق خواهند آمد.


رئیس دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با اشاره به این مطلب که حضور در دانشگاه فقط کسب سواد نیست، عرفان، شناخت و معرفت را چاشنی سواد علمی برشمرد و از دانشجویان خواست تا با تلاش، جدیت و همت مضاعف، با رعایت قوانین همکاری و همراهی لازم با دانشگاه را داشته باشند و هم‌گرایی و هم‌افزایی را سرلوحه امور تحصیلی خویش قرار دهند.


اسفندیاری‌مقدم تصریح کرد: امروز دانشگاه آزاد اسلامی واحد علی‌آباد کتول با بیش از 30 سال حیات مبارک و مؤثر خویش با ارتقای رشته‌های علمی در مقاطع تحصیلات تکمیلی و افزایش پذیرش دانش‌آموختگان در مقاطع بالاتر و برتری در فعالیت‌های فرهنگی روند رو به رشدی را سپری می‌کند که امیدواریم در آینده نزدیک شاهد رشد چشمگیر این واحد دانشگاهی در همه زمینه‌ها باشیم.


این جلسه با معرفی معاونت‌های واحد علی‌آباد کتول و اجرای موسیقی زنده توسط دانشجویان گروه موسیقی این واحد دانشگاهی و قرعه‌کشی سفر زیارتی مشهد مقدس همراه بود.


انتهای پیام/4062/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته