دیده بان پیشرفت علم، فناوری و نوآوری
برومند چهارآیین:

حداکثر قیمت مرغ برای هر کیلوگرم 10 هزار و 500 تومان است

مدیرعامل سراسری تعاونی مرغ‌داران کشور گفت: حداکثر قیمت مرغ در بازار برای هر کیلوگرم 10 هزار و 500 کیلوگرم است.
کد خبر : 327921

برومند چهارآیین در گفتگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری آنا، بااشاره به اینکه حداکثر قیمت مرغ در بازار برای هر کیلوگرم 10 هزار و 500 تومان است، گفت: حاشیه سود تولیدکنندگان مرغ در کشور بیشتر از 10 درصد نیست.


وی بااشاره به اینکه سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان، نرخ مرغ را ثابت نگه‌داشته است، افزود: سازمان حمایت از حقوق مصرف‌کنندگان درحالی نرخ هر کیلوگرم مرغ را ثابت نگه‌داشته است که قیمت نهاده‌های دامی که تولیدکنندگان برای خوراک مرغ‌ها به آنها نیاز دارند افزایش داشته است.


چهارآیین با اشاره به اینکه ثبات قیمت مرغ در بازار به‌ضرر تولیدکننده است، گفت: درست است که اگر قیمت مرغ در بازار ثابت شود، مصرف‌کننده به‌راحتی می‌تواند خرید کند، اما نباید از ذکر این نکته مهم غافل شویم که تولیدکننده مرغ و مرغ‌دار با قیمت ثابت نمی‌تواند به سود منطقی برسد.


مدیرعامل اتحادیه سراسری تعاونی‌های مرغ‌داری‌های کشور تصریح کرد: تولیدکنندگان مرغ در نقاط مختلف ایران خواستار ثبات ارزی و حمایت دولت برای اعطای نهاده‌های دامی به تولیدکنندگان با قیمت‌های کمتر از نرخ‌های بازار هستند.


وی اضافه کرد: قیمت 10 هزار و 500 تومان برای هر کیلوگرم مرغ برای مصرف‌کننده در شرایط کنونی بسیار مناسب است، زیرا در حوزه نهاده‌های دامی، کشورمان با مشکلات متعددی روبه‌رو است.


انتهای پیام/4094/


انتهای پیام/

ارسال نظر
هلدینگ شایسته